Öppen Ridå

Alla inlägg den 30 november 2022

Av Malin wiper - 30 november 2022 15:00

 

Lördag och söndag 3-4 december har dom Gammaldags Julmarknad på Skantzen och den håller på från 12.00-16.00 Vi funderar på att promenera dit och kolla runt. Vi har varit dit några gånger genom dom åren vi bott här i Hallstahammar. På programmet står även ett uppträdande av IOGT-kören 12.00

 

Klicka här för att komma in på ett inlägg från då vi besökte julmarknaden 8/12 2019

 

                                               

Clipart Library    

På vår promenad i går  såg jag en katt som kom ut från under en bil. Det är en katt jag fotat förut , så harmonisk och fin och den brydde sig inte alls om mig då den var ute på jakt 

 

   

Vi gick in på en butik som heter Chilli en av gångerna vi åkte in med buss till Västerås. Det såg så varmt, mysigt och ombonat i denna hörna med soffan och dom varma färgerna. 

 

 

Vaser, krukor som var ansiktsformade och bredvid en skulptur. Det såg så häftigt ut. Vi har inte varit därinne förut men den låg bredvid Ljusexperten så vi gick in och kollade runt. En liten butik men väldigt fina saker och välordnat. Klicka här för att se ett klipp från en fotoutställning med ansikten

 

                       

Jonathan Adler 

Vi vaknade sent i dag och sen var det bara att gå in i duschen. Efter det så städade vi badrum och toalett. . Vi har 3 grader varmt, grått, trist och fuktigt. Vi hann inte med nån promenad före lunchen. Det tar sån tid med att skriva ett inlägg nu i och med ögat, får förstora upp och får mycket hjälp av min man. Nu har vi onsdag igen och jag hoppas den blir så bra som möjligt för er alla. Ta hand om er

 

        

Roberto Cacciapaglia med Atlantis. Roberto Cacciapaglia är en italiensk kompositör och pianist. 

 

 

För ett tag sen då vi var ute och promenerade i Västerås så gick förbi denna Östermalm Mimer Mimerporten 

 

 

En gammal klocka hängde på telgelhuset lite längre bort. Såna klockor ser man sällan numera.

 

                                                    

Clipart Library  

 

#Julmarknad #katt #Grumpiest #soffan #ansiktsformade #Mimer #Roberto #klocka

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards