Öppen Ridå

Alla inlägg den 22 november 2022

Av Malin wiper - 22 november 2022 11:15

 

Det första vi gjorde i lördags när vi träffade min son var att åka till Mel´s Garage och ta en fika. Fotade en del bilar men tar bara med tre stycken i detta inlägg annars blir det för långt.

 

Klicka här för att se vad vi gjorde sen 

 

 

Min son valde en leverpastejsmörgås som han tyckte var jättegod. Vi har alltid så roligt ihop så tiden bara rusar iväg. 

 

                                           


Clipart Library

 

Jag tog en smörgås med skinka och ost och det var rejält med ost och skinka och smör på båda bröden, det uppskattas. Dessutom har dom väldigt goda smörgåsar där


 

Min son hade köpt en sån snygg och läcker hoodie på Dressman och även ett par svarta byxor i en härlig kvalitet. Jag fick så dåliga bilder på oss alla på Mels så jag sätter in halva kroppar..  


 

En låååååååång svart glänsande bil stod vid en apparat som flyttar runt bilarna. Dom får verkligen sålda sina bilar för det är många som har skyltar med texten: Såld!


 

Denna röda sportbil har jag för mig att jag fotat förut också

 

  

Denna GMC VANfrån 1988 stod utanför Mel's Garage i lördags. 

 

  

 

Vi var även en sväng till Biltema för min son skulle köpa en brandsläckare och ett popup tält. Dom har byggt om och byggt ut Biltema så det är så luftigt, gott om plats och bra ventilation. Det gör att man mår bra där. Sen har dom byggt om cafét så det är mycket större och jättefint. Dessutom otrolig låga priser men jag kunde inte fota där för det var fullt med folk och väldigt populärt

 

                                                

Clipart Library 

     

Min son Mr C skickade ett klipp på Popup tält så man får se hur man gör. 

 

Lite senare så bjöd min son oss på mat men det tar jag i ett annat inlägg. Vi hade i alla fall jätteroligt hela dan så man hade svårt att skiljas. Så fort jag får en operationstid, så jag vet vad som komma skall, så kan man planera framåt. Då kan han ligga över en helg hos oss igen. 

 

                                                                  

 

Jag har inte hunnit få fram några adventsljusstakar än för vi har haft att göra hela tiden. I dag är vi uppbokade några timmar så vi får se om jag hinner ta fram lite ljusstakar innan dess. Snön ligger kvar och vi har 1 grad varmt. Jag gillar ljuset för man blir piggare. Hoppas ni har det bra mina kära besökare. Tack för era fina kommentarer. Sköt om er och ha en så bra dag som möjligt. 

 

 

Jag avslutar med denna bild jag fotade för några dagar sen. Det såg så gulligt ut. 

 

     

Surreal Worlds Captured In a Snowglobe

 

#Mel's #leverpastejsmörgås #hoodie #brandsläckare #popup #Snowglobe



Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards