Öppen Ridå

Alla inlägg den 19 november 2021

Av Malin wiper - 19 november 2021 11:30

 

I dag på morgonen var vi ute så tidigt på vår promenad så det var fortfarande upplyst ute. Det var 2 grader varmt när vi gick ut men nu 4 grader varmt. Vi var hemma igen 09.45 efer att ha avverkat 5,4 km och det är vi nöjda med.

 

  

I dag var det dessutom rätt dimmigt men det kan också vara vackert. Här kommer lite bilder från dagens promenad

 

       

Tony Bennett med A Foggy Day In London Town. Den passar bra nu när det gäller dimma  


    

 

Kolla in så lustigt och roligt med denna trädgårdsprydnad föreställande en hund

 

 

Den här dimbilden blev lite kuslig. Vi har snart gått på alla ställen både genom villaområden, små gångvägar och på andra ställen.

 

 

En tupp som prydnad i en trädgård. Då kändes det som påsk istället. Allt som är oförutsägbart gillas

 

 

En spade stod lutad mot en träkonstrumtion. Kanske har den blivit kvarglömd, vad vet jag

 

 

Sen dök denna katt upp som jag fotat några gånger förut. Den ser så grym och allvarlig och brydde sig inte om oss. När jag hade tagit några foton så ledsnade den på mig och vände sig om och gick. Det var för gulligt

 

 

En cykel stod lutad mot en husvägg 

 

 

Här var det lite byggtrafik. Nya hus som byggs upp en bit utanför centrum

 

 

Det var full fart i byggandet och husen är trävita med luftgångar

 

 

Detta såg för gulligt ut utanför ett dagis

 

 

Solur är alltid ett fint blickfång

 

 

En tomte fick jag också på linsen i dimman på håll

 

       

Adele med en av sina nya låtar Love Is a Game                 

 

#Promenad #Dimmigt #Tony #Tupp #Spade #Katt #Solur #Adele

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2021 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards