Öppen Ridå

Alla inlägg den 16 november 2015

Av Malin wiper - 16 november 2015 07:30

                     

                   

           


  

Denna, den 38 årgången, av "Mellan Härån och Rasjön" ger en spännande inblick i gångna tiders liv och leverne. Jag har haft förmånen att bistå Redaktionskommitén med digital renovering av bilder och dokument. Vad sägs om berättelsen om Smålandssonen och bondpojken som skapade Facits mekaniska räknemaskin.   


  

Här ovan ses Redaktionskommitén som bär ansvaret för denna intressanta skrift.

 

 

                                                        


Upplagan är begränsad så det gäller att vara först till kvarn

 

 

Jag vet inte om Malin kan blogga i dag för hon har drabbats av både magbesvär och nån halsvirus. Det började så smått i går morse och sen eskalerade det. Har hon nåt förskrivet inlägg så sätter jag in det åt henne.

 

Ha nu en fin början på veckan 

    

#Härån #Rasjön   

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards