Öppen Ridå

Alla inlägg den 8 november 2015

Av Malin wiper - 8 november 2015 10:00

                       


Vi har lite otur just nu för min mans stationära dator började krångla så han sitter vid en laptop som vi har i reserv. I går så började min laptop krångla och till slut var jag tvungen att stänga den så min man skall öppna datorn för att se om den måste rengöras från damm och om han kan hitta nåt annat fel. Vi vill helst inte åka på nån avbetalning så här före jul på datorer för vi betalar just nu på både våra glasögon och och bilen som skall lämnas in igen. Jag vet inte hur lång tid det tar för min man att försöka fixa detta så jag kan inte komma ut mer än när vi delar på vår reservdator. Våra mobiler håller också på att krångla nu så kedjereaktionen fortsätter. Förr hade man inte några utgifter med teknik som man har nu. När vi arbetade så var det inga problem för då hade vi så mycket mer i plånboken. Fikastunderna blir lite glesare nu ett tag  

 

                      

 

I dag är det Fars Dag men både min och min mans pappa är borta sen många år, vi får tänka på dom istället och minnas. Min man är styvfar men det vet jag inte om det räknas. Grattis till alla andra fäder. Ha nu en fin dag allihopa

 

Ben Webster med Over the rainbow, en hyllning till våra pappor.                   

 


Här kommer lite bilder som jag tog efter att A-G och jag varit till gymmet sist:


  

Min väninna och jag var in till Selma Kläder efter ett av våra träningspass på Gym Plus. Det kommer in nytt hela tiden


Så här närmare jul så brukar lite fler röda plagg dyka upp 

 

  

Det har kommit in en del nya smycken också, här håller A-G upp ett halsband med en trollslända som hänge



#Datorkrångel #Fars #Selma

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards