Öppen Ridå

Alla inlägg den 29 november 2015

Av Malin wiper - 29 november 2015 13:45


 

Jag filmade en snutt på julkulan vi köpte för ett tag sen på Erikshjälpens second hand. Tyvärr ser man inte alla fina färger som det växlar emellan i klippet. Sen har den olika intervaller på blinkningarna. Klicka här för att komma in på inlägget jag skrev i går ang second handfynd 


  

Så här ser julkulan ut utan beslysning. Klicka här för att höra en speldosa som spelar Internationalen. Klicka här för att se en speldosa som spelar ur "Phantom of the opera". En musikal som Mr T och jag såg i Stockholm på Oscarsteatern på 1990-talet. Nu återkommer den 2016 på Cirkus i Stockholm 

 

 

Den här speldosan skulle jag vilja ha..    

 

 

Tack för att så många tittar in till mig, det glädjer mig mycket och jag hoppas ni har en fin första advent vad ni än sysslar med. Jag har nu varit på bloggplatsen över 6 år men jag började blogga redan 2005.  Sen är jag så glad för alla mina bloggvänner som jag följt genom åren. En del har lagt av men då kan jag finna dom på fb och det känns toppen. Tänk vad åren går och så mycket som händer. Tänker på min blogg och fb Vän Stevie som gick ur tiden för ett tag sen. Det känns väldigt sorgligt, jag tänker på honom nån gång varje dag. Skönt att hans fb sida finns kvar så man kan gå in och skriva lite emellanåt. Tänker även på min bloggvän Filifjonkan som också gått ur tiden, hon gladde oss med sina häftiga animeringar och texter.

 

 

   

 

 

 

    

 

#Julkula #Belysning Phanthom #Tasteline #Spraydio

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards