Öppen Ridå

Alla inlägg den 15 november 2015

Av Malin wiper - 15 november 2015 13:00

Jag har satt ihop bilder från dom två sista gångerna jag varit inne på Miss Elsas second hand i Jönköping. Hon som driver butiken är jättetrevlig och har en sån vänlig och pigg utstrålning även hennes mamma som arbetar där är urtrevlig så det blir lite samtal när vi är där        


  

Snygg brun skinnjacka som är i en stil som jag gillade när jag var smal            


  

Blå sober klänning med veck och fransar med ett passande halsband. Väskan på sidan ser tuff ut med sina detaljer    


  

Varje gång man kommer in på butiken så har dom fått in massor av nytt


  

Beige skor i mocca med hög kilklack


  

En stickad långkofta i lite mörk orange


 

ady in red

                

  

Såna här lite maskulina jumprar gillar jag, har en liknande själv som jag köpt på second hand. 


Hatten har ett brosch som är ett liknande jag köpte på second hand för ett tag sen. Klicka här för att komma in på det inlägget och läsa just om såna här från Hector Russell Group

 

 

#Elsa #Second #Jönköping  #Stage 

 

Av Malin wiper - 15 november 2015 08:36



Min man och jag satt med levande ljus i morse och pratade om det hemska som hänt i Paris. Så många döda och allvarligt skadade. Känns lite som 11 september och Utöya. I dag kl 18.00 skall ljus tändas och även hos oss. På fb såg jag en kommentar där en person gjorde många skrattecken och uttryckte sig sig väldigt kallt och nedlåtande, han menade att ett ljus inte tar bort nån terror och hans ton var obehaglig. Jag tror ändå att om vi alla tänder ljus och sluter oss samman mot dessa krafter så kan det mynna ut i både demonstrationer och annat som kan påverka utvecklingen. Det är verkligen svårt att känna glädje nu när världen ser ut som den gör. 

 

 

 

   Sköt om er kära läsare och tänd ljus. Det lilla kan utmynna i det stora    

 

 


#Ljus #Paris   

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards