Öppen Ridå

Alla inlägg den 22 oktober 2015

Av Malin wiper - 22 oktober 2015 08:08


  

Då har A-G och jag avverkat ytterligare ett träningspass på Gym Plus. Dessa gåband har vi inte på vårt schema än men man vet aldrig. Vi har så roligt och trevligt min väninna och jag så man ser riktigt fram emot dessa träningspass. 

  

Vi har en övning vi genomför med hantlar men bara 1 kg än så länge. Här en bild då A-G börjar med övningen som vi så småningom utökas med några moment till


  

Än så länge har vi bara tre stretchövningar men dom är väldigt effektiva och gör så att min nacken inte påverkas lika mycket. Nu efter 11 träningspass så känns det som man börjar känna sin kropp och vet hur man skall göra för att övningarna skall ta på rätt ställe. Kroppen börjar helt enkelt vakna upp

 

     

Jag gick in i gruppträningsrummet och där träffade jag Louise som var i toppform och lyfte skivstång just då. Hon är även massör på Gym Plus. En trevlig tjej 


En av låtarna som spelades på gymmet i dag var electric med  Leila K . Den har jag använt mig av själv när jag satt ihop egna övningar och dansade till då vi bodde i huset. Det är en energilåt


  

Efter träningspasset så är man så lycklig och svävar nästan på moln och en fika sitter inte fel. Den intogs hos Ritz Konditori. Vi delade på en jättegod bagel och satt sen och myste och pratade rätt länge


 

Dessa frestelser avstod vi ifrån men att titta är ju inte förbjudet...  


Vi kollade ut mot torget där vi satt i bardelen på Ritz. Det duggregnar, blåser och är 9 grader varmt. Jag har så mycket på agendan nu så jag hinner inte alltid ut på bloggen förrens senare på dan. Önskar er alla en härlig höstdag 

 

    


#Gym #Skivstång #Louise #Hantelövning #Ritz #Leila

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards