Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 31 december 2022

Zoe Deschanel & Joseph Gordon Lewitt

Av Malin wiper - 31 december 2022 09:45


      

Zooey Deschanel & Joseph Gordon Lewitt med What are you doing New Year's Eve


Med denna låt vill jag önska er ett gott slut på det gamla året. Än så har det inte vänt för mig men min man hjälpte mig att få in detta lilla inlägg. Tack alla mina härliga besökare för året som gått, ni berikar mitt liv och jag önskar er allt gott inför det nya året

 

                         


#Zooey #Joseph

 
 
Ingen bild

Gunilla

31 december 2022 09:52

Malin önskar dig och maken ett gott slut fast det ser jobbigt ut. Men ett riktigt "Gott Nytt År "önskar jag er.
Tackar för alla dina fina inlägg som berikat och alla dina fina kommentarer tillbaka.
Allt gott önskar jag er!

Malin wiper

31 december 2022 10:04

Tack snälla goa du för din omtanke. Tack även för dina fina ord som värmer mig. Tack själv för dina härliga kommentarer.

Gott Nytt År önskar jag dig och din familj

Stor varm nyårskram. Vi hörs 2023

 
Ingen bild

Gunilla

31 december 2022 10:16

Glömde en stor Nyårskram till er!

Malin wiper

31 december 2022 10:47

Tack snälla du. Kramar tillbaka och ha en fint slut på 2022

 
wiolettan

wiolettan

31 december 2022 10:19

Tack snälla Malin för året som varit och alla fina inlägg som jag har fått ta del av här hos dig. Det är trevligt att få följa dig och din man på er livsväg.
Hoppas att du snart får den hjälp du behöver med ögonen.
Vill önska er båda er Gott Nytt År, med hälsa och välgång
Stor kram!

http://wiolettan.bloggplatsen.se

Malin wiper

31 december 2022 10:51

Tack själv fina du för året som gått. Tack för dina snälla ord som värmer. Jag tackar dig också för att jag fått njuta av din fina och varierande blogg. Fint ord "Livsväg"

Dom kan inte operera förrens båda ögonen är fulla av starr och då lär jag se väldigt dåligt. I och med att dom upptäckt brister på hornhinnan på vänster öga. Det känns lite skrämmande men jag försöker stå ut.

Önskar er båda också hälsa och välgång på det nya året

Gott Nytt År!
Stor varm nyårskram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Söndag 28 april 07:30

       Här ett filmklipp från i fredags då vi var och såg Zkrota Zkräpet på Kvarteret Igor (galleria). Kolla in när Lasse Åberg skall inviga med att klippa, men inte bandet utan nåt annat. Han har en härlig humor      Här har jag fått en autogr...

Av Malin wiper - Lördag 27 april 08:30

    Detta är en Dodge Van från 1984 som jag såg när vi var på väg hem från en promenad. Vi träffade mannen som äger bilen och han sa att han skulle lacka om bilen och då kommer den ju att bli superfin. Jag blir så glad nu när det börjar dyka upp...

Av Malin wiper - Fredag 26 april 08:45

    Detta är en skulptur som heter Aseaströmmen och den har stått på Stora torget i Västerås i många år. Konstverket skildrar det fenomen som under industrins glansdagar kallades för "Asea-strömmen". Vid lunchtid och arbetsdagens slut fylldes St...

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 17:00

  På lördag är det Vårmarknad hos Röda Korset i Västerås. Det är sygruppen som säljer sina alster och man kan även njuta av deras kakbuffé. Dom håller på från 11-15. Vi kommer att gå dit och kolla runt och bara njuta                            ...

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 09:15

  I tisdags så fotade jag några ringduvor igen och jag gillar verkligen fåglar för dom livar upp vår miljö och vi har nåt vackert att titta på. När jag stöter på fåglar på trottoarer så brukar jag prata med dom i en låg vänlig ton. Då stannar d...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2022 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards