Öppen Ridå

Alla inlägg den 10 oktober 2020

Av Malin wiper - 10 oktober 2020 10:00

 

För en månad sen då vi hyrde elbilen så gick vi omkring i Västerås gästhamn och ovanför finns nu en Skatepark där dom även har ett relaxtorg med vilstolar, Vattenfontän och cykelställ

 

              

Klicka här för att komma in på en sida där man även får se klipp från Löga Skatepark i Västerås och läsa lite mer.


 

En av betongdelarna där man åker skateboard. Min son har också åkt skateboard men på den tiden fanns det nog inga parker utan dom åkte på gångvägar och andra ställen. Klicka här för att komma in på Visit Västerås och se när parken är befolkad

 

                       animated-skateboard-image-0008                                                   animated-skateboard-image-0004          


 

      

Här kommer ett klipp på innan dom var helt klar med betongparken/skateparken. Klicka här för att se både Västerås Skatepark & Cable park. Där har vi varit och sett hur det går till. Klicka här för att se skateparken 2019

 

                        


Action bolaget

 

Här ser man relaxtorget och en annan gång då vi gick förbi så var det fullt med folk i parken. 


   

Det finns flera bänkar och cykelställ i området så man kan sätta sig och kolla när dom åker skateboard. Jag tror jag skall göra det nästa år för nu är det nog för sent


Ytterligare några bänkar. Vi vaknade lite sent och kom sen igång sent innan vi gav oss ut i verkligheten. Rastlösheten kryper i mig fortfarande så det är bara att rörs på sig så lugnar kroppen ner sig. Vi får se vad vi hittar på sen i dag. Hoppas ni har en fin lördag och helg att se fram emot. Sköt om er och ha det så bra

 

       

Vans No other way


#Skateparken #Relaxtorget #Bänkar #Vans

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards