Öppen Ridå

Alla inlägg den 13 juni 2022

Av Malin wiper - 13 juni 2022 12:15

       

Jag har skapat ett bildspel av lite bilder jag tog på Hallsta Cruising 11 juni. Musiken är lite lam från början i bildspelet men sen går den igång och börjar svänga lite mer. Jag kommer att lägga undan ca 200 kr/månad för att kunna köpa musik för nu finns det knappt nån fri musik längre till bildspel och filmklipp. Vi fikar inte lika mycket ute nu så det skall nog gå bra att få ihop en liten slant till detta. 

 

Jag filmade ju en hel del också men det håller jag på att fixa med nu så det dröjer ett tag innan det är klart för visning. 

 

                       


En sån här Austin A40 hade mina föräldrar ett tag när jag var barn. Dom hade även DKW, Volvo Duett och nån eller några andra bilar 

 

        

Ett klipp med flera olika Austin bilar. 

 

  

En FORD FAIRLANE från 1957

 

Nu har vi 19 grader varm och soligt men vi kommer inte ut nåt förrens efter lunchen i dag. Jag var så slut efter att vi varit på Cruisingen på grund av min HSP så jag blev inne hela söndagen men nu har jag återhämtat mig. Jag är nu med i en fb grupp för oss högkänsliga och då behöver man inte känna sig så ensam om denna personlighet. Synd bara att jag inte har vetat detta förrens dom sista åren då dom forskat i denna personlighet. 

 

   

Nu har jag bara att önska er en så bra början på veckan som möjligt. Nu kör vi  

 

#bildspel #Cruising #Austin #högkänsliga #Ford

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards