Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 27 december 2020

Bistro Box Västerås, roliga bilder och Galenskaparna och After Shave

Av Malin wiper - 27 december 2020 08:45

  

I går åkte vi förbi detta ställe på hemvägen från Västerås. Det är en restaurang som heter Bistro Box i Västerås. Den är byggd av containers och öppnar igen efter julen 4 januari 202. Klicka här för att komma in på deras facebook


 

I går åkte vi in till Bistro Box i Västerås som är en restaurang som är byggd av containers. Många lastbilschaufförer tar en paus och äter sin mat där. Dom har stängt över jul och nyår så dom öppnar igen 4 januari. Bygget ser för häftigt ut och när man tittar in genom en ruta så är det jättefint därinne också. 

 

       animated-truck-image-0011                                        animated-truck-image-0011


 

Klicka här för att läsa lite mer om stället


 

Dom har även Drive thru

 

     

Här passar det bra med Truck driving song med Galenskaparna och After Shave


 

Ingången till ASEA brown bouveri har en väldigt fin och arkitektoniskt snygg ingång med sitt snyggt formade tak. Framför huset är det fullt med fina bita pelare som gör intrycket ännu mer sevärt för ögat

 

 

Min son tog en roligt bild 2018 i Västerås hamn. Jag är på väg in i bild, min man ser lite uppgiven ut och min mans bror kollar nåt som ligger på marken. Sonen skickade över den på mejl och jag har inte sett den förut så det var kul


 

Sonen skickade även över denna roliga bild och texten stämmer verkligen på  vårt världsläge..

 

Vi somnade om i morse och vaknade 08.00 och då var den lilla snö som föll i går borta och det har regnat. Nu är vi på ruta ett igen och har varmgrader från att i går haft 6 grader kallt. Nåt är riktigt galet för vi har ju snart ingen vinter längre. Vi skall försöka hinna ut en promenad innan lunchen och sen skall jag med hjälp av min man tona håret. Jag kan ju inte böja mig bakåt med huvudet lika mycket nu för då blir jag yr. Vi la ner julen efter julafton så jag har inga bilder att visa upp där vi frossar i godis och julmat. Det känns som vanlig vardag igen. Hoppas ni har haft några bra juldagar och får en fortsatt fin färd mot nyårsafton

 

        

Ett färskt filmklipp över Västerås

 

 #Bistro #Conatainers #Drive #Brown #Galenskaparna #Bild #Världsläget #Filmklipp

 
 
Veiken

Veiken

27 december 2020 13:43

Vilken häftig restaurang. Den är verkligen annorlunda, men säkert riktigt bra!
Galenskaparna och After Shave är några av mina favoriter. Vi har nog sett allt som dom har gjort...
Bilden som du fick av din son är verkligen en ögonblicksbild. Så cool!
Det är många roliga bilder som finns på FB u. Bland annat den som din son skickade. Lite roligt i allt elände!
Kram och God Fortsättning!

http://https://www.veiken.se

Malin wiper

27 december 2020 15:59

Den var verkligen annorlunda. Lyckost som sett Galenskaparna och After Shave så många gånger.

Ja du det var verkligen en ögonblicksbild. Utan humor så blir det tråkigt än om allt ställts på ända nu i och med världsläget. Så mycket sorg och saknad för många.

Ha fin fortsättning själv
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 17:00

  På lördag är det Vårmarknad hos Röda Korset i Västerås. Det är sygruppen som säljer sina alster och man kan även njuta av deras kakbuffé. Dom håller på från 11-15. Vi kommer att gå dit och kolla runt och bara njuta                            ...

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 09:15

  I tisdags så fotade jag några ringduvor igen och jag gillar verkligen fåglar för dom livar upp vår miljö och vi har nåt vackert att titta på. När jag stöter på fåglar på trottoarer så brukar jag prata med dom i en låg vänlig ton. Då stannar d...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2020 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards