Öppen Ridå

Alla inlägg den 16 december 2020

Av Malin wiper - 16 december 2020 09:45


 

I går mötte jag Gert och hans dotter Carola då dom var ute och gick med hunden Charlie. Dom är så fina och trevliga och jag är så svag för denna hund som är en cockerspaniel. Blir så glad varje gång jag ser honom. Nu har dom varit i min blogg rätt många gånger och det blir säkert fler. Jätteroligt!


 

Charlie tittar upp mot mig och jag smälter som smör i solsken


 

Sen blev det lite spring i benen

 

 

Efter det såg jag en katt på långt håll i en lekpark. Blicken ser härligt vild ut

 

        

Taj Farrant 11-årig rockgitarrist. Fantastiskt!

 

 

Dök på en Volkswagen bubbla när vi var ute och promenerade i går. Undrar om det går att rusta upp den i det skicket den var

 

Tur att jag skrev inlägget ovan i går för i dag kommer jag vara helt under isen. Gjorde övningarna för lägesyrseln första gången i morse och det var fruktansvärt obehagligt. Värst på vänster sida då jag fick sånt snurr i huvudet så min man fick trösta mig och smeka mig över håret och prata till mig. Tänk då att rörelsen skall göras 3 gånger vid samma tillfälle och tre gånger/dag. Sen skall man göra sängövningen och den är lika hemsk den. Jag darrade i hela kroppen efter varje gång och när jag gjort alla så vände det sig i magen och jag kräktes.

 

Bävar för att göra övningarna 2 gånger till men jag måste ju för annars kommer inte kristallerna rätt igen. Jag ringde syrran och hon fick mig att gå ner i varv och hon har själv haft sån yrsel och då vet man hur det känns..  . Vet inte hur jag skall hinna både blogga, besöka andras bloggar, dessa övningar, promenader mm. Jag får nog koncentrera mig på detta för det är ju bara under en viss tid. Nu önskar jag er en fin onsdag. Sköt om er

 

      

Tommy Roe med Dizzy (yr) så den gamla slagdängan passar in i detta inlägg 

 


#Cockerspaniel #Katt #Taj #Volkswagen #Tommy

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2020 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards