Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 15 maj 2014

Lou Bega, hem ljuva hem och lite tankar ang flytt...

Av Malin wiper - 15 maj 2014 18:30

  

Nu har jag tagit ner denna tredelade skylt som hängt i slutet av "Filmhallen" Den vann jag på bloggen "Kaffehörnan" februari 2012. Dom kommer att följa med till nya hemmet. Klicka här för att se när jag fick hem skylten

 

   

Nu har jag dåligt tålamod så jag vill bara iväg till nya stället och få upp allt och sen sätta mig ner och pusta ut.  Jag har flyttat så mycket så jag borde ha öppnat en flyttfirma..  Jag har flyttat ca 24 gånger sen jag föddes så jag borde vara 100 år nu...  .  Det går inte att påverka livet fullt ut, så det är bara att gilla läget.  

 

      

Minnesbild på en äkta Cafénörd             

 

 

Lou Bega med låten Keep smiling och det är väl lika bra att ta honom på orden...  Klicka här för att höra honom med den medryckande låten Mambo Nr 5. Klicka här för att komma in på hans hemsida. Lou Bega är född 1975 i München, Tyskland, och är en latinopopmusiker, mest känd för låten Mambo Nr.5 Låten är en cover av Perez Prados instrumenttalåt från 1952

 


#Hem #Lou #Flytta      

 
 
Susanne

Susanne

15 maj 2014 21:24

Jag har också hem ljuva hem som text härhemma. Men i hallen och dom är svarta och lite annan stil. Väggorden är fina :)
Så ni ska flytta igen. Vart bär det av denna gång. Blir det till hus igen eller en lägenhet?

Kramisar

http://beauty-beholder.bloggplatsen.se

Malin wiper

15 maj 2014 22:12

Våra satt i hallen också. Kul att du också har såna. Vi är tvungen att flytta så det är inget nöje. Vi vill inte ha hus igen för vi orkar inte med eftersom kropparna är dåliga.

kramar

 
Kenneth

Kenneth

16 maj 2014 06:56

Jaha missat detta med flytt ser jag vart ska ni ta vägen då. till en liten medelhavs ö kanske :)

http://rothvoss.se/enblogheltenkelt

Malin wiper

16 maj 2014 09:07

Vi ville inte flytta men måste på grund av oväsen. Ja du det kan man ju drömma om ;) Vi flyttar inom kommunen så vi kommer att ha 15 minuters promenad till centrum

Ha en fin dag
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards