Öppen Ridå

Alla inlägg den 17 december 2020

Av Malin wiper - 17 december 2020 14:15

         

Idéträdgårdar Enköping 2020. Det är min son som skapat detta klipp från bild, musik, film. animeringar mm. Både jag och min man tycker det är fantastiskt bra gjort och det är en arbetsrelaterad produktion. Min son arbetar på Onedotzero i Enköping. Fantastiska bilder, animeringar och musiken passar så bra till

 


              animated-dividing-line-image-0227 

  

Ytterligare ett av Pisans vackra julkort som hon skapar själv. Detta fick jag och Mr T i dag. Tusen tack

 

Klicka här för att se julkort jag beställde av henne för ett tag sen. Nu är dom utskickade

 

 

En stor hög ängel som står står och blickar ut på ett hustak. Tyvärr fick jag ingen bättre bild

 

 

Två såna här julrenar har dom ställt upp Hammartorgets mur och dom lyser så fint på kvällen. Jag var ute då det skymde för att fota när renarna lyste men det blev inte bra så jag måste nog ha nån viss inställning på kameran som jag får lära mig

 

 

Sist vi var till Västerås så såg jag ytterligare en slaktad cykel. 

 

 

En bilkaross som jag antar skall upprustas

 

 

Ett hjärtligt brunnslock

 

   

Jag trodde jag bara hade lägesyrseln från höger öra så jag fick behandlingen på det örat för att det sen skulle vara lättare att göra lägesövningarna. Märkte ju när jag kom hem och gjorde övningarna att det var så mycket sämre på vänster sida så jag ringde Fysioterapeuten och har fått en tid för behandling på vänster öra men inte förrens i slutet av månaden så jag tar det försiktigt med den sidan och koncentrerar mig på höger sida. Tyvärr kan jag än inte ligga på sidan utan är uppallad på rygg och det gör att jag får ont både i ländrygg och nacke. Dessutom blir jag svullen på ben och fötter och det har jag aldrig varit förut. Antar att jag måste palla upp benen på nåt vis för att klara detta. Vi tog en promenad i förmiddags och kroppen går då ner i varv och man får lite styrka åter. I går bröt solen fram lite och det var så vackert men i morse var det "Londondimma". Hoppas ni har det bra mina kära besökare. Sköt om er och var rädda om er.  

 

       

Eftersom jag har en ängel i inlägget så passar detta klipp med Sarah Mclachlan. Det är ett soundtrack från filmen City of Angels från  1998. Jag har själv sett filmen och den är jättebra och magisk

 

                                        animated-angel-image-0359

 


#Idéträdgårdar #Julkort #Ängel #Julrenar #Cykel #Bilkaross #Brunnslock #Lägesyrsel #Sarah

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2020 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards