Öppen Ridå

Alla inlägg den 3 juli 2023

Av Malin wiper - 3 juli 2023 11:45



 

Nu är min egen komposition klar med hjälp av två tavellister. Det blev en boklist plus upphängning för halsband och små scarfs. Det blev lite återvinning. Den består av två tavellister som vi köpte på IKEA för ett antal år sedan. En lång och en lite kortare. I och med att vi har en vägg med garderober i tv rummet så blev det även ett dressing room (omklädningsrum) budget. Där kan jag stå och prova kläder i och med att vi även köpte en stor spegel över nätet så nu känns det nästan klart. Vi har fler böcker i källarförrådet men tills vi hittar dom så får dessa böcker stå kvar. Jag har även fler halsband men resten finns också i en låda som jag inte hittat än

 

                              


Halsbandshängare i marmor från Kökstillbehören 

Klicka här för att komma in på inlägget gällande tavellisterna. Klicka här för att se en ny modell av tavellist (väggförvaring) som nu finns hos IKEA. Den var ju jättefin men tills vidare så får det duga med våran.

 

 

Sprickan som blev på hängaren när min man tappade undre listen har vi inte lagat än för den syns inte så väl när jag hängde upp halsbanden men söker nu  efter nåt att täcka över den med. Eftersom övre delen är längre så kan man sätta krokar där precis som på IKEA hyllan

 

                                                     

      

Peter Gabriel med The Book of Love. Ett soundtrack till filmen Shall we dance från 2004. Jag har själv sett filmen och av mig fick den 3 i betyg av 5 möjliga.

 

Nu har vi haft regn i några dagar och det fortsätter men det behövs verkligen, till helgen har dom lovat fint väder igen. Vi har endast 14 grader varmt och rätt blåsigt. Det blir bara några ärenden ut i dag men sen pysslar vi lite hemma. Hoppas helgen varit bra för er mina besökare. Ha nu en skön början på veckan

 

      

Marie Fredriksson med Det Regnar igen

 

 

Nu får jag användning av min regnjacka som jag köpte på second hand 2022.

 

#tavellister #halsband #Peter #Marie #regnjacka

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Återinvigning av Aseaströmmen 17/5 15.00

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards