Öppen Ridå

Alla inlägg den 12 mars 2022

Av Malin wiper - 12 mars 2022 08:45

  

I dag var vi uppe ur sängen redan 06.30 och vädret är soligt precis som vi haft nu ett antal dagar. Jag hoppas vi hinner åka på en liten landsväg när vi åker hem från Västerås i dag så man kan se nån gammal traktor eller annat sevärt. Bilden ovan fotade jag i november 2021. Jag som gillar vinter har nu börjat lessna och längtar till vår, sommar och höst. Hösten är bäst för då slipper man pollen och jag gillar höstfärgerna. Nu har jag inget att skriva om så jag får improvisera lite. Vi har hyrt elbilen från 09.30 och nästa gång vi hyr den blir 16 mars i och med att vi skall hämta min mans glasögon som då är klara.

 

Klicka här för att se en EPA-traktor från 1947

 

        

Traktorrally i Lerbäck 2016. Jag tycker gamla traktorer är så snygga 

 

                              

Clipart Library 

 

En traktor jag fotade i augusti 2020

 

 

Jag gillar Franska balkonger än om dom inte är till mycket nytta. Denna är ju rätt tjusig. En gång i mitt liv har jag bott i en lägenhet som hade en fransk balkong. Detta blev ett kort inlägg på grund av tidsbrist. Hoppas ni får en fin lördag vad ni än skall hitta på

 

Klicka här för att se en häftig takbalkong

 

       

Pomplamoose med A very French song. Jacques Brel cover. klicka här för att läsa om Duon. Orginalen brukar ju vara bäst för det mesta men jag gillar att hitta lite covers på låtar också

 

#soligt #traktor #Lerbäck #balkonger #Pomplamoose

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2022 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards