Öppen Ridå

Alla inlägg den 1 mars 2022

Av Malin wiper - 1 mars 2022 08:30



   

I går på vår första promenad så såg jag denna SUZUKI PICKUP TD 4WD från 2002. Den såg rätt tuff och läcker ut

 

      

Här ett klipp på en liknande bil


Jag hade gruppen Procol Harum inne i bloggen häromdan men det finns en bättre version som jag blev påmind om av min bloggvän Singelfarsan. Tack snälla du för påminnelsen för det är verkligen en höjdare.. Sen hittade jag den i ett inlägg från 2021 i min blogg så klicka här för att höra den


 

En bild på bilen framifrån

 

                                                  

Clipart Library

 

Från andra sidan

 

 

Vi stod framför denna gigantiska snöhög då vi väntade på sjuktaxin i går. Jag måste börja använda selfiepinnen så vi kan fota oss tillsammans. 

 

 

En fågelautomat jag fotade i går på vår promenad

 

                                      

Clipart Library 

 

Jag såg nåt på marken och det visade sig vara en inhalator. Det var Buventol Easyhaler. Undrar varför den låg på marken så antingen har nån tappat den eller också bara slängt när den tagit slut. Det får man aldrig reda på. Min man hade inhalator när jag träffade honom men han har inte behövt använda sån på många år. Han hade lätt kol och astma men dom problemen blev han av med i och med Cpap maskin

 

                               

Clipart Library 

  

I går kunde jag börja promenera igen så vi tog två turer som sammanlagt blev 6,38 km. Vi börjar promenera i lite lugnare tempo några dagar och inte så fort som förut. Jag vill ta det lite lugnt så här dom första dagarna. Märker ändå hur lätt det är att komma in i allt igen och efter nästan 6 månader så försvinner inte allt på 5 dagar utan det går snabbt att komma in i allt igen och man känner hur härligt det är att röra på sig. Jag vill inte vara utan detta utan fortsätter regelbunder med dessa promenader. Även avslappning och meditation mm. I dag har vi kommit in i första mars och vi har nollgradigt och soligt. Vi är på väg ut på vår första promenad. Det känns som man kommit tillbaka till livet i och med bättre syn men med en sorgkant i och med kriget. 

 

 

      

Stive Morgan med Magic World of Illusions


#Suzuki #Procol #snöhög #fågelautomat #promenera #Stive

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2022 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards