Öppen Ridå

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Malin wiper - 11 november 2011 08:45

  

Min punkt "Önska så spelar jag" som jag skall ha varje fredag har kommit av sig lite så jag fick ta min man som räddningsplanka...  Jag bad honom önska och berätta lite om sig själv i min blogg


 


Mr T:s egna ord: 


  Jag föddes i Boden har också bott i Övertorneå, Haparanda, Uppsala, Trollhättan, Hällefors, Katrineholm och nu Vaggeryd. Flyttade i 20-års åldern till Trollhättan där jag mest arbetade på industrin och sportfiskade. Höll även i kurser med flugbindning och draggjutning. Jag har varit engagerad fackligt och politiskt men är nu engagerad i att bygga upp ett socialt företag i Vaggeryd. Jag är en riktig bokmal och har slukat böcker i hela mitt liv av alla de slag. Historia och geografiska berättelser tilltalar mig också.


 


När jag lyssnar på musik så blir det blues, country och worldmusic (etnisk musik) men även svenska trubadurer och vissa artister som Sarah Dawn Finer, Helen Sjöholm, Björn Afzelius o.d Mina intressen är att njuta av allt som livet bjuder på smått som stort. Jag gillar även att reparera gamla datorer och få dom att fungera. 


 

Han har önskat sig låten Till min kära med Björn Afzelius. Klicka här för att läsa en biografi över Björn Afzelius. Han dog 1999 endast 52 år gammal i lungcancer.

Klicka här för att komma in på Björn Afzelius officiella hemsida  

   


  

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards