Öppen Ridå

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Malin wiper - 14 november 2011 17:15

 


Sist vi var till Jönköping så gick vi in på en Galleria i dom gamla kvarteren.  Där fanns en butik med lite möbler och snygga saker. Kolla in dessa kuddar som härrör till gamla filmer. Tyvärr så kostar dom närmare 600 kr/st men ack så häftiga


Dom som säljer kunddarna och möblerna i inlägget heter Jio Möbler i Jönköping.  Klicka här för att komma in på deras hemsida


 Dickinson. som är skådespelerska. Klicka här för att komma in på en sida och läsa om henne


  

Angie Dickinson


Här följer lite av möblerna dom hade i lokalen som jag antar är som nån utställning:

  

Det känns  lite sobert moget i möbelutförandet

  

Den här lampan gillar jag men då skulle jag vilja ha en skärm som går i svart/vill som är lite filmisk.


  

Sobert vitt, glansigt med lite mönsterslingor


  

Lågt bord i korgmaterial och en läcker matta



  


Beige med vita ränder som även går att få i andra tyger, mönster och färger


  


Färgstark pall och matta  



  


Lite laxrosa soffa


  


Klassisk form



  

Av Malin wiper - 14 november 2011 07:00

 


Den här häftiga skulpturen stod på en fotbollsplan i Stockaryd som heter Njudungsvallen. Klicka här för att läsa om Njudungsvallen  



Bakom planen in mot skogen vi denna skylt som visar att det finns en gammal gravpats på stället


    


 Här lite av texten som står på skylten.


    


Här lite mer av texten som stod på skylten.




Good Day
good day scraps, glitter graphics and nice day comments

Orkut Scraps, Graphics - GoodLightscraps.com


 

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards