Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 14 november 2011

Jio Möbler i Jönköping!

Av Malin wiper - 14 november 2011 17:15

 


Sist vi var till Jönköping så gick vi in på en Galleria i dom gamla kvarteren.  Där fanns en butik med lite möbler och snygga saker. Kolla in dessa kuddar som härrör till gamla filmer. Tyvärr så kostar dom närmare 600 kr/st men ack så häftiga


Dom som säljer kunddarna och möblerna i inlägget heter Jio Möbler i Jönköping.  Klicka här för att komma in på deras hemsida


 Dickinson. som är skådespelerska. Klicka här för att komma in på en sida och läsa om henne


  

Angie Dickinson


Här följer lite av möblerna dom hade i lokalen som jag antar är som nån utställning:

  

Det känns  lite sobert moget i möbelutförandet

  

Den här lampan gillar jag men då skulle jag vilja ha en skärm som går i svart/vill som är lite filmisk.


  

Sobert vitt, glansigt med lite mönsterslingor


  

Lågt bord i korgmaterial och en läcker matta



  


Beige med vita ränder som även går att få i andra tyger, mönster och färger


  


Färgstark pall och matta  



  


Lite laxrosa soffa


  


Klassisk form



  

 
 
zoega59

zoega59

14 november 2011 17:54

Smakar det så kostar det
Men visst var kuddarna läckra

Hoppas allt är bra med dig idag
Själv har jag just ingen inspiration att skriva i min blogg, men det skadar inte att ta ett break

mvh

http://zoega59.blogspot.com

Malin wiper

14 november 2011 18:32

Ja det gör det verkligen ;) Så känner jag det ibland också och då brukar jag ta lite bloggfritt så lusten kommer tillbaka igen

Ha en fin kväll
kram

 
Cattis

Cattis

14 november 2011 22:14

Den beige med vita ränder föll mig i smaken.

Sv: ja, det här med bloggplats är jobbigt. Jag skulle vilja ha en där man kan lägga in en liten filmsnutt som man kan på den här utan att behöva gå via youtube. Funderar med på att byta ibland.

Det där med vikt är nog ganska lika åt båda hållen.
Lika jobbigt att gå upp som ner.
Det värsta är att folk tror att de kan kommentera smalhet hur som helst men till någon överviktig så skulle de inte säga ett ord.
Alla blir lika ledsna om man får kritik för något man kanske kämpar jätte mycket för men som man inte lyckats med.
Jag håller tummarna för dig att du lyckas med ditt mål.

Kramisar

http://www.jagmenjag.se

Malin wiper

14 november 2011 23:05

Den är jättefin. Du har så rätt så för många mår dåligt av att dom är för smala och inte kan gå upp i vikt. Håller med dig och jag har varit med om samma sak. Vägde rätt lite förut och då fick jag kommentarer att jag var alldeles för smal och inte såg frisk ut. Tack för att du håller tummarna. Jag behöver inte bli så smal som förr men minst 10 kg skall bort

God natt
kramar

 
Ninz

Ninz

14 november 2011 22:47

Det var inget dåligt pris på kuddarna, lite för dyrt för min smak, men attans snygga att titta på & det är ju gratis ivf :D :D
Kramen till dig vännen

http://ninz.bloggagratis.se

Malin wiper

14 november 2011 23:03

Alldeles för dyra för mig också. Man borde få alla fyra för det priset. Ja du det är tur att det än så länge är gratis att titta :))

God natt
kramar

 
Pisan

Pisan

15 november 2011 07:59

De där kuddarna skulle du ju ha! Det är synd att de är så himla dyra.... Önskar er en fin tisdag! Kramar från mig! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

Malin wiper

15 november 2011 09:19

Ja du det skulle inte sitta illa ;)) Kan inte förstå att nåt kan vara värt så mycket. Det är ju ändå bara kuddar.

Ha en fin dag
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Lördag 16 mars 14:30

     I dag har vi riktigt kraftigt regnväder så vi tog bussen ner till centrum. Vi har både handlat och kollat upp lite saker. Det var jättelite folk i farten och det brukade det inte vara på helger.      Vi tog oss en fika på Direkten in...

Av Malin wiper - Fredag 15 mars 09:30

  Jag såg en Björktrast häromdan som jag  zoomade in från långt håll     Här har den vänt sig om           Snowy White med Birds Of Paradise. Snowy White har spelat med både Pink Floyd och Thin Lizzy     En annan Björktrast ...

Av Malin wiper - Torsdag 14 mars 10:00

                   Nu öppnar jag ridån för dagen med hopp om att den skall bli som ett varmt kärleksfullt skådespel   Röda Korset i Västerås har modevisning 13 april 13.00-16.00. Det blir både dam, herr och barnkläder som visas. Dessutom har...

Av Malin wiper - Onsdag 13 mars 08:30

  När man fotar mycket så ser man sig mer omkring och jag såg denna skulptur inne på en innegård i ett bostadsområde lite utanför centrum. Skulpturen heter Holger och är skapad av Konstnären Sture Collin                                  St...

Av Malin wiper - Tisdag 12 mars 10:15

 Nationalmuseum Jag såg att Kermikern Lisa Larson har dött och det i en ålder av 92 år. Lisa Larson var en svensk keramiker, hon blev känd för sina många figurer föreställande djur och människor. Återkommande teman i hennes verk var systerskap, mod...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards