Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 12 maj 2014

Gustafs Konditori!

Av Malin wiper - 12 maj 2014 18:00

  

När Barbro var med oss till storstan sist så fikade vi på Gustafs Konditori i Huskvarna      


Klicka här för att se när vi var dit på långfredagen 


  

Jag har fotat en av tjejerna förra gången vi var dit men nu träffade vi på en av dom andra och ville fota henne också. Det känns så mysigt där och jag tycker dom är så duktiga på det dom gör.


  

Inte illa va? då vet man vart man skall gå om man har bråttomt..  Det gäller verkligen att vara organiserad då.

  

Här sitter min man och väntar på oss för Barbro var på ett ställe och jag ett annat...   


  

Här hugger Barbro och jag in på godsakerna. Vi slog till med ett Franskt bröd med vit choklad emellan och det var så mättande så vi orkade inte allt

  

Eloge till min man som skötte sig och tog en smörgås som han sa var jättegod. Han köpte med sig sånt bröd hem också


  

Kolla in våra bröd...  Inte undra på att man inte fick i sig allt


  

  

Nu vankas många bröllop framöver och dom är väl förberedda med detaljer



#Gustafs #Huskvarna #Marsipanrosor

 
 
Kenneth

Kenneth

13 maj 2014 06:53

Ser ut o va ett mysigt fik

http://rothvoss.se/enblogheltenkelt

Malin wiper

13 maj 2014 08:24

Det är det verkligen

Ha en fin dag
kram

 
Susanne

Susanne

13 maj 2014 09:02

Vilket mysigt cafe. Häftigt att man kan få en tårta gjord på beställning på 15 min. Det är bra service det..

Jag kanske glömde säga vem jag var förra gången jag var in här och kommenterade. Jag har bytt min blogg allt-om-inget till denna. Tyckte att den förra bloggen kunde begravas med Doris, det kändes mer som hennes blogg så nu har jag börjat på ny kula. Du är välkommen att titta in om du vill :)

Ha´t så bra

http://beauty-beholder.bloggplatsen.se

Malin wiper

13 maj 2014 09:26

Vad roligt att se dig. Brukar gå in ibland och kolla om du kommit tillbaka och undrat vart du tagit vägen. Kul att du är på banan igen och jag förstår att du vill börja på nytt. Jag saknar Doris också trots att jag inte träffat henne men man lärde känna fina Doris i din blogg.

Då kommer jag in och kollar

Ha en fin dag
kramar

 
Annelie

Annelie

22 maj 2014 22:47

Wow, att kunna göra en tårta på 15 minuter,,, det vinner de nog en hel del kunder på.

Kramar om.. // Annelie

http://minegen65.blogspot.com

Malin wiper

23 maj 2014 08:26

Ja du det var inte dåligt och dom måste ha klart många ingredienser

kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards