Öppen Ridå

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Malin wiper - 5 november 2009 09:55


Ja då var det dags för sen frukost igen...Tungan ute. Kommer upp så sent varje morgon så jag måste göra nåt åt detta. Får inget annat gjort än att blogga och det är ju så kul men nu måste jag dra i nödbromsen har även fått lite hjärtklappning och andra stressymptom. I går var det så kul när jag gjorde lite annat såsom att sy. 

 

 

   


Jag tar mig en bloggvila  för att få städat och göra lite annat i lugn och ro. Behöver också lite kroppsvård med både fotbad, meditation mm. I morgon skall vi åka till min mamma och syster då blir det ändå inget bloggande förrens i morgon kväll. Jag skall titta på ett par nya glasögon när jag är i Kinna. Jag kommer att svara på dom kommentarer jag fått hittills. Orkar jag och hinner så besöker jag era bloggar lite senare.

 

   Jag önskar er alla en härlig dag. Kram från wiperKyss. 


Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards