Öppen Ridå

Alla inlägg den 22 mars 2024

Av Malin wiper - Fredag 22 mars 15:30


Här går vi ofta förbi och det är ett bad som heter Kristiansborgsbadet. Detta är den lilla delen av huset och där finns även ett café.  

                                       

Klicka här för att se vad det kostar att gå på deras gym eller bad. Jag funderar på själv att börja på gym igen så jag kollar runt lite. Detta Actic kanske är nåt för det är det billigaste jag sett hittills. När jag och A-G gick på gym i Vaggeryd så var min nacke och rygg mycket bättre 

 

 

Det är så kul att den gamla skylten sitter kvar på den gamla delen av badet

 

 

Detta är utbyggnaden av det nya badhuset men det är så trångt överallt så det är svårt att fota. På andra sidan gatan byggs det skolor och universitet för fullt

 

                                                

 

En Pilallé på sidan om Kårhuset


 

Här går man in till Kårhusets innegård och dom har även Pubkvällar. Detta går under namnet Glada Gåsen & Gåsens Pub  


         

Vindskulpturer


 

Utanför Mästerblomman kunde man se att påsken är på gång


 

Lite tulpanlökar på nära håll


   

En liten träsak i form av en prästkrage jag såg sist vi var till Myrornas second hand. Den är gjord så den skall sitta på en hyllkant. Det tar sån tid nu att få till ett inlägg och det är för att jag inte kan sitta så länge vid datorn just nu. Jag är tvungen att gå ut på flera promenader/dag för att det skall släppa lite i nacke och rygg. Jag har inte sån hemsk värk utan för mig blir det uppspändhet, yrsel, overklighgetskänslor, tryck i huvudet, ont i öronen mm och det gör att jag blir nedstämd och trött

 

 

Lite konst som jag såg i skyltfönstret hos Ekströms Konst. Detta i form av Bruce Springsteen och Jimi Hendrix

 

           

Bruce Springsteen med The River 

 

Nu har vi varit ute vår första promenad och sen åt vi lunch. Nu skall jag göra min andra avslappning och den är lite kortare och med Savita Norgren. Klicka här för att komma in på det klippet. Klicka här för att komma in på en kortare avslappning på 5 minuter. Hoppas ni har det bra kära besökare. Sköt om er och njut av fredagen och den kommande helgen

 

 

 

#Kristiansborgsbadet #Kårhuset #Gåsen #Vindskulpturer #Mästerblomman #träsak #Ekströms #Bruce #avslappning

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2024 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards