Öppen Ridå

Alla inlägg den 9 mars 2024

Av Malin wiper - Lördag 9 mars 10:00



                       

 
 Jag är ju känslig mot parfymer och starka lukter så för några månader sen så hittade jag ett munskölj som jag tålde. Det fanns på dom stora ICA butikerna. Det går under namnet Fluorskölj Mild och har varit toppenbra men helt plötsligt så finns det inte att få tag på längre. Bara såna där starka färgade vätskor som för mig bränner på tungan och i munnen. 


                                                      


 

Bestämde mig då att gå in på Apotekt Hjärtat i centrala Västerås för att se om dom hade nåt liknande. Där får man dessutom väldigt bra hjälp att hitta saker. Jag blev så glad då jag hittade flaskan ovan med klar vätska, utan smak, färgämnen och utan alkohol. Nu har jag testat den och jag är supernöjd. Den heter Flux Neutral

                                   

         

Sarah Saputri & Ofir Ventura Harmonica Jamming                


   

Jag har även hittat en bra handkräm av märket Neutrogena Norwegian Formula. Den är parfymfri, återfuktande och bra för mycket torra händer. Jag/vi använder handsprit flera gånger/dag då vi varit inne på cafén, butiker och annat och då blir händerna väldigt torra och behöver en sån handkräm. Nu har jag testat den också och är supernöjd

 

                                                     


Klicka här för att se en ansiktskräm jag använder. Den finns på Doz Apotek och heter Doz Daily ansiktskräm. Den är för känslig hud. Vårt Doz apotek har lagt ner här för ett tag sen och flyttat till Råby. Jag kommer att köpa den över nätet nästa gång


 

Kunde inte låta bli att fota smörgåsar min man gjorde i går. Han skär allt så smått och alltid tunna skivor, sånt gillas. Jag är inget fan av tjocka bröd med lika tjockt pålägg. Påläggen är brie, sill, ägg, tomat och oliver. Det blev så färgstarkt också


 

Nu börjar det hända nåt för butikerna sätter ut blommor, och som här ett förspel till Påsken


 

Ett stuprör har fått lite blomdekoration. Vi har nu minus 0,5 grader och disigt. Jag besöker era bloggar på eftermiddagen för nu har vi fullt upp att göra

                                    Ha en härlig helg vad ni än skall hitta på  

 

        

Super Cat med My Girl Josephine. 


Min mans bror Stefan skulle ha fyllt 70 år i dag om han fått leva. Han blev bara 65 år och är otroligt saknad. Han var en fantastisk man som man inte kunde låta bli att tycka om. Vi skall promenera till en fin minneslund i dag för att tända ett ljus både för honom och andra som gått bort i våra släkter. Vi tänker på dig Stefan och fäller många tårar

 

 

Detta är en bild på min man, hans bröder och deras mormor. Den har han ramat in och satt på väggen vid sin datorplats. Till vänster brodern Janne, mormorn, Stefan och Mr T. Det är en riktigt gammal bild och Stefan var mellanbrodern.           

 


#Flux #Sarah #handkräm #smörgåsar #blommor #Super #bror                         

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2024 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards