Öppen Ridå

Alla inlägg den 21 mars 2024

Av Malin wiper - Torsdag 21 mars 09:45

     


                            

Här kommer ett lite kortare inlägg där jag redan hade bilder klara innan nacke och rygg blev sämre


 

För ett tag sen då vi gick på kullerstensgatan förbi Ekströms Konst  så hade dom lite påsksaker i skylten. Bland annat denna turkosa tupp. Vi har ju snart påsk och det märks utomhus


 

Ytterligare en tupp i Ekströms fönster

 

  

Jag fotade lite annorlunda fönster på en byggnad i centrum

 

                        

En bild på mig från ca 1969 då jag klätt ut mig till påskkärring. Tyvärr hittade jag inte orginalbilden som var i färg.  Påsken infaller vecka 13

 

         

John Illsley med låten It's A Long Way Back. John Illsley är en brittisk musiker som spelade elbas och deltog med sång i det brittiska rockbandet Dire Starits mellan 1977 och 1995. Han var den enda förutom bandest grundare, Mark Knopfler som var med från start till upplösning. 

 

 

Så här såg John Illsley och Mark Knopfler ut då dom spelade tillsammans i Dire Straits

 

Jag har svårt denna gång att få ordning på nack- och ryggbesvären. Går det inte över så måste jag gå till Kiropraktor eller Fysioterapin. Jag har fått ställa in lite som jag hade på agendan men det går fler tåg. 

 

        

Galenskaparna & After Shave med Fyra Latinos från föreställningen  Allt Möjligt. Det behövs nåt roligt nu i allt elände. Här har vi nu sol och 2 grader varmt. Nu skall jag ut på min första promenad för att få kroppen att slappna av. Ha nu en skön torsdag kära besökare 

 

      

 

#nackskada #tupp #påskkärring #John #Galenskaparna

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2024 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards