Öppen Ridå

Alla inlägg den 29 november 2017

Av Malin wiper - 29 november 2017 15:30


 

Utanför en second hand såg jag denna färgstarka SAAB 96GL från 1978. Kul när man stöter på nåt extra i bilväg och inte bara på sommaren    

 


Läckert lackat på motorhuven. Saaben lyste verkligen upp där den stod bland idel färglösa bilar inräknat vår egen..  


 

Saab är en snygg bil som är fint formad och blir läckrare för varje år som går

 

  

Klicka här för att komma in på Garaget och se en annan färgstark Saab           

 


      

 

I dag har det varit mörkt hela dan så nåt dagsljus har vi inte sett till. Dessutom regnar det och det är vattenpölar på åkrarna och även på gator. Det ser verkligen blött ut och det är disigt och som ett lock på himlen. Då är det roligt att möta traktorer på den gamla vägen som är så välskött och fin.Ha en skön eftermiddag och kväll

 

       

E.L.O med All over the World



#Saab #Motorhuven #Färgstark #Mörkt #Traktor #E.L.O

Av Malin wiper - 29 november 2017 08:00

  


Joyvoice kommer till Hallstaparken onsdagen den 6 december kl 19.00 och då planerar vi att gå dit också. Jag har längtat efter att få höra denna kör live. Körledare är Susanne Croner som driver Hallstaparken och även leder Cron kören. Det är valfri entré och alla bidrag går oavkortat till Musikhjälpen. Fantastiskt snygg affisch också

 

              

 

     

Ett klipp från körens flashmob i gallerian Igor i Västerås 

 

  Mamma och jag för några år sedan. Satte in oss i ett montage. I miss you..  

 

 


#Joyvoice #Hallstaparken #Musikhjälpen

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards