Öppen Ridå

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Malin wiper - 27 december 2009 10:42

  

 

 

Denna musiker lyssnar Babben Larsson på just nu för hans bra texter. Jag tycker inte att han har så bra röst så jag lessnar efter ett tag. För mig är röst och melodi lika viktig som text.

 



I går hade mannen köpt Aftonbladet med extra bilagan "Härligt hemma" Där har Babben Larsson en krönika på slutet av tidningen. Henne såg jag uppträda tillsammans med Lasse Karlsson på Chokladfestivalen i Linköping för två år sedan. Det var ett konferanscentrum med en stor teaterlokal. Vi visste inte att hon och han skulle vara där så det blev en överraskning. Dom hade några föreställningar på dan och vi gick på den sista så vi inte missade nåt på festivalen.

 

 

  

 

Babben och Lasse karlsson fyllde verkligen upp scenen med sin roliga stå uppkomik. Han var lika bra som henne i denna föreställning. Dom hade ingen rekvisita utan stog där helt ensam på en stor tom scen och ändå kunde det bli så bra och kul. Dom hade med sig ett nytt ungt stjärnskott som dom ville presentera men vi tyckte inte att han höll hela vägen men han hade inte så stor erfarenhet än. Trots att dom haft två föreställningar före på dan så var det nästan fullsatt. Hur i hela friden kunde jag låta bli att ta autografen även denna gång...    jag hade fått för mig att det var lite fånigt och barnsligt. Man har sina knäppa stunder.

 

   Så här ser komikern Lasse Karlsson ut.

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards