Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2016

Sandens, JEEP WRANGLER och lite blandade bilder.

Av Malin wiper - 10 oktober 2016 07:30

  

I lördags åkte vi in till Jönköping och här ser ni när vi åker förbi Molidens Nostalgimack. Vi tog lite bilder sist vi åkte förbi men solen låg på så starkt så dom blev inte bra. Det är bra att kunna åka gamla vägen ibland så jag kan gå ut och gå en bit så ryggen rättar till sig

 

 

Vi fikade på Sandens på Torpa. Tyvärr går det inte att länka till deras fb för när man sen klickar på länken så står det att sidan inte kan hittas. Här ser ni min mans gapande underverk som han sa smakade helt underbart. Jag tog en tekaka med ost men den har jag visat redan ett antal gånger, den är supergod                                       

 

   

Jag är förtjust i pelare av många slag och helst 1950-1960-tal.

 

                 

 

 


  

Gillar även såna här gamla neonskyltar som snart kommer att försvinna tyvärr        

 

   


sen såg vi en JEEP WRANGLER från 1994. Välskött och snygg

 

 

                   


Desi Valley 


   

För nåt år sedan eller två så satts det upp såna här stolar och bord lite överallt i innerstan. Många av dom är nu sönderslagna och det känns trist. Till slut kommer inte det där lilla extra att finnas   


  

Nere vid Vätterstranden var vågorna höga och brusande

 

 

 

Det är verkligen höstvackert ute nu. 

 

I dag på morgonen skall jag ta sköldkörtelprov för nu har det gått 2 månader sen jag började med Levaxin. Jag mår bättre psykiskt och har inte såna humörsvängningar längre och känner mig inte så nedstämd hela tiden. Det känns som det hjälpt lite men jag får nog ändå öka dosen misstänker jag. Vet ju att det kan ta tid att få till rätt hormonbalans i början. Sen skall jag träffa A-G på gymmet, jag går dit än om jag bara kan gå på bandet tills vidare. Hoppas ni får en vecka som bjuder på bra upplevelser

                            

 

                        

 

 

 

 

#Sandens #Jeep #Pelare #Neonskyltar #Innerstan #Halsdukar 


 

 
 
Annelie

Annelie

10 oktober 2016 16:14

Snygga scarfs du köpte dig..

Mmm.. visst är det sorgligt att ALLT ska förstöras i vårt samhälle..??
Vi har bara ett ett bord med två bänkar på våran gård,, har funnits massor, man allt förstördes.. :o((

Ha nu en helt underbar måndagskväll... // Kramar Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Malin wiper

11 oktober 2016 07:30

Ja du dom var som nya och jag blev så förvånad att priset var så lågt

Fattar verkligen inte varför det slängs så mycket skräp i naturen nu men det känns som folk gett upp och skiter i allt. Det är en farlig utveckling

Ha en fin tisdag goa vän
kramar från
Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Av Malin wiper - Söndag 14 april 11:45

  Vi hade det toppen i går på Röda Korset där dom hade full fart hela dan. Här ser ni Kelly till höger som är chef och till vänster en av dom anställda. Alla är så kreativa och trevliga. Först får man köpa fikabiljett och det kostar 50 kr/perso...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards