Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 8 december 2010

Tävling!

Av Malin wiper - 8 december 2010 14:03

   


Nu startar jag en bloggtävling som avslutas 13/12 kl 17.00 Jag har bara haft gissningstävlingar förut men hittar inget på second hand som ni kan gissa på så då gör jag som många andra att det blir dragning genom att jag skriver namnen på er som är med på pappersbitar och rullar ihop och lägger i en skål. Sen får Mr T dra tre lotter som blir vinnarna. Vinsterna är 3 st julpostklänningar för att lägga sin julpost i. Tre kommer att vinna varsin klänning och den som dras först får välja först. Än om ni inte har nån blogg så kan ni vara med ändå. När tävlingen är avgjord så lägger jag ut en mejladress så ni kan mejla mig er adress så jag kan skicka priset.

 

    

Klicka här för att kolla vart jag hittat denna mossiga penna              

 

Vill ni vara med och tävla om en julpostklänning så är det bara att skriva en kommentar där det står att ni vill vara med i utlottningen.

 

Klänning nr 1.

 

      

 

Den kommer att se ut så här med några undantag och det är att det är en tomtegubbe på förklädet istället och sen en annan brosch som prydnad upptill.

 

Klänning nr 2

 

      

 

Det är broderat på maskinen framtill på förklädet i grön färg, en brosch upptill i form av en fluga med en sten i.

 

      

 

Det är grönt sidensnedslåband i förklädet och halsringningen. 

 

Klänning nr 3 

    

 

      

 

Denna klänning ser nästan likadan ut utom att det inte är sidenslåband utan vanligt matt och en annan mörkare grönfärg. Sen har den ett brosch i form av en gul träsko. Förklädet har en brodyr av blomranka och i gult.

 

  

 

Här ser ni skillnaden på brodyren som jag gjort på symaskinen. Jag skulle bara ha två priser men eftersom jag sytt tre stycken så är får det bli så här än om dom sista två är rätt lika.

 

              

 

                  LYCKA TILL!  

 

 
 
Cattis

Cattis

8 december 2010 17:03

Självklart vill jag vara med i din tävling så nu lägger jag illa kvickt in en kommentar om det.
Dem kan motstå att vilja vinna en av dina klänningar.
Kram och ha en bra kväll

http://www.jagmenjag.se

Malin wiper

8 december 2010 17:21

Vad kul att du vill vara med i tävlingen ;)
Då är det bara att vänta och se.

Ha en fin kväll
kram

 
Pisan

Pisan

8 december 2010 19:08

Klart jag är med och tävlar! :-) ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

Malin wiper

8 december 2010 19:17

Det glädjer mig ;)

Ha en fin kväll
kram

 
Lena

Lena

8 december 2010 19:54

jag vill va med!!!

kramar

Lena

http://wilenas.blogspot.com

Malin wiper

9 december 2010 09:05

Vad bra att du också vill vara med

Ha en fin dag
kram

 
Sussi

Sussi

8 december 2010 20:09

Jag vill gärna vara med och ha chansen att vinna en av dina julpostklänningar. Den jag fick av dig var superfin. Klart jag vill ge någon av mina nära och kära chansen att få en i julklapp :)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Malin wiper

9 december 2010 09:04

Vad bra att du är med i tävlingen för man kan ju ge bort den i present också. Tack för dina gulliga ord

Ha en fin dag
kram

 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

8 december 2010 23:31

Absolut, jag vill jättegärna vara med och tävla. Jag tycker den du gjorde till Sussi är så otroligt fin! Tänk att ha någonstans att samla all julpost, jättepraktiskt!
Hoppas du får en vacker torsdag. Hälsa Mr T.
Kram!

http://cdwoman.blogspot.com

Malin wiper

9 december 2010 09:03

Vad bra att du vill vara med ;) Ja det verkar som att det skickas julkort fortfarande och det gör jag själv också.

Ha en fin torsdag själv
kram

 
Annelie

Annelie

9 december 2010 06:32


ABSOLUT att jag vill vara med och tävla om dessa söta klänningar.

Vad du är händig.. :o))

Ha en underbar helg.. // Kramen

http://minegen65.blogspot.com

Malin wiper

9 december 2010 09:01

Vad bra då antecknar jag det. Tack för dom orden ;)

Ha en fin dag
kram

 
Helga

Helga

9 december 2010 15:08

Klart som korvspad att jag vill vara med! Jättesöta julposthållare :)

http://helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

9 december 2010 15:29

Vad kul att du vill vara med ;)

Ha en fin dag
kram

 
Annelie

Annelie

9 december 2010 16:25


OM man INTE har turen att vinna, vad tar du betalt för en sån söt klänning då..??

Kramar Annelie

http://minegen65.blogspot.com

Malin wiper

9 december 2010 16:29

Jag brukar inte sälja numera utan bara ge bort som present. Jag mejlar dig

kram

 
fru-glad

fru-glad

9 december 2010 20:13

Jag vill också vara med, de är så jättefina tycker jag.Jag antar också din utmaning lite kul, måste tänka nån dag bara.Lite trött i mössan av förkylning.Kram till dej från fru-glad

http://fru-glad,bloggplatsen.se

Malin wiper

10 december 2010 08:51

Vad roligt att du vill vara med och tävla.
Utmaningen kan du göra när du mår lite bättre, det är ingen brådska.

Sköt om dig glada vän
och ha en bra dag
kramar

 
Helene

Helene

11 december 2010 09:41

Jag vill ju oxå vara med om det går bra!! Vad gulliga dom är klänningarna!!
♥ Helene

http://sistersgiftcompany.blogspot.com

Malin wiper

11 december 2010 09:58

Du får så gärna vara med Helene ;) då noterar jag det. Dragningen är på måndag.

kramar

 
-Nena-

-Nena-

12 december 2010 23:31

Klart jag vill vara med och få chansen på en sådan fin klänning =)

Höll helt på att missa tävlingen, tur jag inte kunde sova och bestämde mig för att läsa tillbaka om jag missat något under mina låga dagar.

http://nena.bloggagratis.se

Malin wiper

13 december 2010 08:01

Jag borde ha sagt till om tävlingen genom att skriva en kommentar hos alla. Glömde helt bort detta. Då är du antecknad.

Ha en fin dag
kram

 
Ingen bild

helena

13 december 2010 08:50

hej jag vill gärna vara med och tävla om en fin klänning kram helena på mimmis.Vilken härlig blogg du har man får massa roliga och intressanta tankar och blir nyfiken på massor av saker. Du ger mig energi. Ha en skön luciadag kramar helena

Malin wiper

13 december 2010 09:06

Vad roligt att du tittade in Helena. Det är klart du får vara med i tävlingen. Tack för dom gulliga orden som värmer som bomull i mitt hjärta. Du är en sån fin och gullig person.

Ha en jättefin dag
varm kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 17:00

  På lördag är det Vårmarknad hos Röda Korset i Västerås. Det är sygruppen som säljer sina alster och man kan även njuta av deras kakbuffé. Dom håller på från 11-15. Vi kommer att gå dit och kolla runt och bara njuta                            ...

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 09:15

  I tisdags så fotade jag några ringduvor igen och jag gillar verkligen fåglar för dom livar upp vår miljö och vi har nåt vackert att titta på. När jag stöter på fåglar på trottoarer så brukar jag prata med dom i en låg vänlig ton. Då stannar d...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards