Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 5 december 2010

Första pris!

Av Malin wiper - 5 december 2010 10:21

               

 

Jag är så jätteglad för jag har vunnit första pris i en tävling hos min bloggvän Lena. Första pris är en stor tomte. Tusen tack! vilken bra början på dan. Jag har inte varit med i så många tävlingar förut men nu är jag anmäld till flera stycken för det är så roligt. Har faktiskt vunnit några gånger förut. Hos Pisan och Sussi. Annars brukar jag inte ha tur i spel och tävlingar så detta känns fantastiskt...     

 

         

 

Klicka här för att komma in på Lenas sida. Hon är jätteduktig på porslinsmålning klicka här så får ni se.

 

           

 

Det känns som The Supremes sjunger här "Santa Claus Is coming to town"...  . Klicka här för att läsa om The Supremes

 

 
 
Pisan

Pisan

5 december 2010 11:39

Du är en riktig turgumma du! :-) Idag lägger jag upp en tävling på min blogg. Kolla in lite senare idag. Hoppas ni får en fin dag där på marknaden. Kramar! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

Malin wiper

5 december 2010 12:08

Ja du på senaste tiden har jag haft tur ;) Jag skall också ha en tävling snart.
Då skall jag gå in och kolla tävlingen.

Det blir säkert bra på marknaden

Ha en fin dag
kram

 
Sussi

Sussi

5 december 2010 14:48

Men vad kul.. Grattis!
Du har haft riktigt med tur ett tag nu. Du kanske ska passa på att köpa dig en trisslott med ;)
Vi får väl se om God Jul texten hamnar hos dig med..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Malin wiper

5 december 2010 15:49

Ja jag har blivit en riktig turgumma ;) Jag har köpte en massa trisslotter men bara vunnit högst 50 kr och då har man tagit en till och sen är det slut ;)

Man har ju i alla fall en chans om man är med i en tävling och det känns spännande

Ha en fin kv'll
kram

 
Vicke

Vicke

5 december 2010 15:50

Grattis till vinsten

http://animeraigimp.bloggplatsen.se

Malin wiper

5 december 2010 16:04

Tack snälla du ;)

kram

 
-Nena--

-Nena--

5 december 2010 21:30

Grattis till vinsten.
Kul!
Jag fick ett tröstpris och är glad över det =)

Kram!

http://nena.bloggagratis.se

Malin wiper

6 december 2010 09:24

Ja jag såg att du också vunnit. Grattis! vad roligt. Det är kul med tröstpris också, bara att få vinna är roligt

Ha en fin dag
kramar

 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

5 december 2010 23:52

Stort grattis till vinsten. Det ska bli spännande att se hur vinsten ser ut sen :)
Läste om din dag och ni verkar ha haft det toppenmysigt ju! Så himla härligt med julmarknad, det är faktiskt något som vi nog inte kommer att hinna iväg till i år. Vi redan missat de vi brukar gå på.
Kul att se lite Lions från annan ort också. Jag önskar att Lions i kholm hade för kvinnor också men man får väl vara glad för det lilla man får hjälpa till vid sidan om.
Hoppas att du får en fin vecka. Kram!

http://cdwoman.blogspot.com

Malin wiper

6 december 2010 09:21

Tack snälla du ;) det var jätteroligt. Vi hade det toppen och nu kommer mer bilder. Synd att ni inte hinner gå på julmarknad. Förstår inte att inte kvinnor får vara med på samma villkor i Lions. Jag ville själv vara med för många år sedan då jag jobbade inom arbetsterapi men då hänvisade dom till kvinnoklubben och där skulle man sitta och göra handarbeten och sköta marktjänsten. Jag ville jobba på samma villkor som männen men då var jag inte välkommen tyvärr.

Hoppas du också får en fin vecka
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Av Malin wiper - Söndag 14 april 11:45

  Vi hade det toppen i går på Röda Korset där dom hade full fart hela dan. Här ser ni Kelly till höger som är chef och till vänster en av dom anställda. Alla är så kreativa och trevliga. Först får man köpa fikabiljett och det kostar 50 kr/perso...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards