Öppen Ridå

Alla inlägg den 15 april 2024

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15



 

Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan

 

        

Detta har min man filmat med sin mobil. Fryx dance Company 

 

                        

 

 

Sist var det dags för modevisning men det var så mycket folk så det var omöjligt att filma och fota för mig. Min man filmade med mobilen och tog en del bilder så det är dom jag använder mig av nu. Denna man bjöd verkligen på sig själv i och med att han satt på sig en peruk, så kul. Dom har så snygga kläder där och prisvärda. 


                

Jag var tvungen att göra klickbilder av dom flesta. Klicka på bilderna så blir dom större. Man ser även hon som är konfrancier i röd överdel. Hon berättade även vad kläderna och smycken kostade

 

                                        

 

 

Här ser man in kille i brun lite mönstrad kavaj, passande byxor till och en svart t-shirt

 

                                  

 

 

En provdocka med svarta byxor och en skjorta med kul detaljer av både jeanstyg och annat

 

 

Detta är en jacka som min man köpt på Röda korset och den kostade bara 60 kr. Den kommer från Dressman och såg helt ny ut. Den var svår att fota för den är blank och skiftar från grått till grönt med väldigt fina muddar på armar och nedtill 

 

 

Här kan man se lite pojk- och herrkläder, kuddar och filtar. Det finns hur mycket som helst och i bakgrunden lite skor

 

 

Det finns även massor av väskor av alla de slag 

 

 

I dag har vi verkligen en riktig vårdag med sol och 11 grader varmt i skuggan. Vi har promenerat drygt 6 km och sen har jag skrivit detta inlägg som tog lite tid. Ny vecka som jag hoppas skall bli bra för er besökare. Nu blir det nog ytterligare en promenad för man får passa på när det är så fint.  

 

         

CDK Somebody that I use to know med Gotye 

 

 #Fryx #modevisning #kavaj #skjorta #kuddar #väskor #Gotye        

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2024
>>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards