Öppen Ridå

Alla inlägg den 4 november 2023

Av Malin wiper - 4 november 2023 08:30


 

Jag har inte varit i form den sista tiden och helt plötsligt började jag få ont i halsen. Sen kom lite hosta och sen började jag frysa. Tog tempen men den hade inte blivit förhöjd men för säkerhets skull så tog jag en covidtest i och med att vi har kvar såna hemma. Tvärr så visade det att jag fått covid och det känns skrämmande. I dag lördag så har jag 37,2 i feber, i och med att jag är lågtempare så är detta feber för mig. Jag är så hes så jag kan knappt prata. Har lite snuva men inte så mycket hosta än

 

Jag har trott jag varit immun för åren med covid då vi bodde i Hallstahammar förskonades vi från detta elände. Nu blir det isolering men hur länge återstår att se och hur allvarligt det kommer att bli. Efter åren med covid så fortsatte vi vara försiktiga och har använt handsprit hela tiden och dessutom tvättat händerna noga när vi kommit hem. Jag har ingen ork med bloggen just nu så vi får se när jag kommer tillbaka

 

Sköt om er och var rädda om er. Denna variant sprider sig snabbt i luften så försök att använda munskydd. Vi hade bokat en tid 16 november men den får jag boka av

 

 

 

#covid 

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Återinvigning av Aseaströmmen 17/5 15.00

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2023 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards