Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 30 maj 2020

Stilmark kläder, skjortor, let's dance och Lisa Nilsson

Av Malin wiper - 30 maj 2020 08:15


 

Just nu har Stilmark lite kläder utanför butiken till både  damer och herrar. Skjortorna är av hög kvalitet och man får 1 skjorta med kort ärm för 299 kr och 2 st för 499 kr. Dom har kostat betydligt mycket mer. Det är stort, fräscht och luftigt inne i butiken och mannen som jobbar/driver stället är väldigt trevlig och hjälpsam. Jag gillar även den fina butiksskylten som ser lite retro ut

 

Klicka här för att se vad man kan göra av klädgalgar


 

en färgstark skjorta med rutor. Den var läcker


 

Smårutig i cerice, grönt och blåa toner. Dom hade även ett ställ med t-shirts i färgerna vitt och svart. Två stycken för 150 kr. Då är det fin kvalitet i lite stretch som inte blir fula efter några tvättar. Min man köpte  två stycken

 

       

  

På damhängaren så finns det såna byxor jag köpte hos dom för några dagar sen. Dom är jättesköna och har lite detaljer och längden är en bit nedanför knäna, väldigt skön kvalitet och lagomt tunna. Dom finns i svart, blått och beige. Redan nu har dom sålt mycket av dom så det finns inte så många kvar. Priset är 199 kr


 

Sen hänger där jättesnygga toppar i stretchkvalitet

 

                            


Present med stil

 

Ytterligare en variant. Dom har rätt tunn kvalitet. Det finns några fler sorter


 

När jag såg denna kjol så blev längtan efter att gå ner i vikt väldigt påtaglig. Jag skulle vilja kunna ha kjol igen och denna modell är supersnygg. Har haft såna kjolar förr med volang nedtill men denna kjol är lite grafisk och kortare på ena sidan och sånt gillas. Efter att jag brände ut mig så har jag inte lyckats komma ner till min rätta vikt som var mellan 56-65 kr. Jag har börjat göra ett sista försök att gå ner i vikt och då kan jag inte äta efter 18.00 på kvällen. Jag blir nöjd om jag bara går ner 10 kg 

 

                              

 

Galge för kjol från Förvara 

 

Lite midsommarsnyggt. Midsommarafton infaller i år fredag den 19 juni

 

                    animated-dancing-image-0329               animated-dancing-image-0329               animated-dancing-image-0329               animated-dancing-image-0329

 

Jag tycker att Let's dance detta år har varit otroligt bra. Sån glädje och feststämning, och många bra dansare. Jag hade önskat att Sussi Eriksson vunnit men det var ju så jämnt mellan paren så jag gillade dom andra också. Jag kom på mig själv i går då programmet var slut att jag inte saknat publiken utan man vande sig vid situationen. 

 

      

Musiken till Sussie Erikssons shownummer var en låt med Lisa Nilsson som heter En kort en lång. Jag har aldrig hört låten förut. Tycker den är jättefin     

 

            animated-world-globe-image-0023 Hoppas jorden får snurra på ett tag till. Njut av lördagen mina kära besökare


#Stilmark #Skjortor #Damhängaren #Lisa

 
 
Karin Eklund

Karin Eklund

30 maj 2020 08:53

Snygga kläder till förmånliga priser. Inser att jag behöver ta mig till en affär så småningom och köpa mig något nytt till sommaren. Men man drar sig med tanke på covid-19.
Ha en fin helg Malin!
Det lär ska bli vackert väder hela helgen så kanske ni drar iväg ut med bilen ni hyr?
Allt gott! <3

http://pettasblogg.blogspot.com

Malin wiper

30 maj 2020 11:10

Dom har verkligen fina kläder. Jag har handlat för första gången på klädbutik men då var jag ensam i butiken. Behövde korta byxor men som du säger så drar man sig för detta. Jag har varit väldigt försiktig hela tiden men på sista tiden har jag gått in på några ställen men då har det inte varit nåt folk där.

Vi skall sätta upp oss på bilen nån dag för som du säger så blir det toppenväder.

Ha en fin helg
Hälsning Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 09:15

  I tisdags så fotade jag några ringduvor igen och jag gillar verkligen fåglar för dom livar upp vår miljö och vi har nåt vackert att titta på. När jag stöter på fåglar på trottoarer så brukar jag prata med dom i en låg vänlig ton. Då stannar d...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards