Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 17 januari 2016

City Skor del 2!

Av Malin wiper - 17 januari 2016 15:30

  

Här kommer nu resten av det jag fotade hos City Skor. Herrskor sportmodell från Dahlin. Snygga oranga detaljer                    


  

Såna här tofflor har funnits så länge jag minns. Min pappa har haft ett antal och även mamma. Jag har nog själv haft såna också. Dom är från Docksta skor som är ett anrikt skomärke. När jag växte upp kallas dom för "kvickoletter". Dom förekom även i filmen "Hundraåringen" Klicka här för att se en bild där Robert Gustavsson sätter foten i fönsterbrädan för att hoppa ut genom fönstret   


En annan fin herrsko som passar både till vardags och lite finare tillfällen. 

 

Paolo Nutini med New Shoes. Paolo Nutini föddes 1987 och är en skotsk sångare och låtskrivare. Han fick ett skivkontrakt av Atlantic Records när han var 18-år gammal. Debutalbumet kom ut 17 juli 2006 och hette These Streets. Han har även hörts i tv-serierna CSI och Scrubs

 

   

Massor av snygga boots på fyndbordet, plus andra modeller 


  

Ytterligare en bild av tjejerna                      


  

Min man har kollat in dessa ulltofflor länge och lagt undan en slant för han fryser väldigt mycket  om fötterna. Dessa kostar över 500 kr men då har han tofflor i många år framåt. Dessutom sitter dom bra och fanns i  hans storlek storlek 46. Dom kommer från Brunngård och dom är halkfria, dubbla filtsulor och dom är även maskintvättbara i 30 grader 


    

Myrna håller här upp en ursnygg toffel som hon köpt och använder jättemycket. Det finns många modeller att välja mellan. Flera av bilderna jag tog blev lite disiga, försökte få till dom i fotoprogrammet men ibland går det inte. Jag borde ha haft blixt på en del av dom  


 

Här hänger min väska och väntar på att få komma med till gymmet..  


Själv köpte jag denna sportväska i märket Puma som jag skall ha till gymmet. Vattenflaskan skall sitta i sidofacken, skor och annat inuti. Den har både en lång rem för axel och korta om man vill hålla i handtag. Jag förstod att dom hade nåt som passar för den är så lagomt stor. I morgon skall jag till gymmet igen och ser fram emot detta. Eftersom vi köpte två saker så fick vi den billiga för halva priset så min väska blev jättebillig  

 



   

#City #Myrna #Dahlin #Docksta #Ulltofflor #Puma

 
 
Annelie

Annelie

18 januari 2016 08:49

Mycket fint finns det.
Snygga tofflor din man köpte sig, va bra att de även går att tvätta,,, för tofflor är annars något som kan bli "äckliga" på nå vis.

Kramar...

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Malin wiper

18 januari 2016 11:45

Ja du dom var sköna också, satt som ett smäck. Det är verkligen ett plus att dom går att tvätta

Ha en skön måndag
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Lördag 16 mars 14:30

     I dag har vi riktigt kraftigt regnväder så vi tog bussen ner till centrum. Vi har både handlat och kollat upp lite saker. Det var jättelite folk i farten och det brukade det inte vara på helger.      Vi tog oss en fika på Direkten in...

Av Malin wiper - Fredag 15 mars 09:30

  Jag såg en Björktrast häromdan som jag  zoomade in från långt håll     Här har den vänt sig om           Snowy White med Birds Of Paradise. Snowy White har spelat med både Pink Floyd och Thin Lizzy     En annan Björktrast ...

Av Malin wiper - Torsdag 14 mars 10:00

                   Nu öppnar jag ridån för dagen med hopp om att den skall bli som ett varmt kärleksfullt skådespel   Röda Korset i Västerås har modevisning 13 april 13.00-16.00. Det blir både dam, herr och barnkläder som visas. Dessutom har...

Av Malin wiper - Onsdag 13 mars 08:30

  När man fotar mycket så ser man sig mer omkring och jag såg denna skulptur inne på en innegård i ett bostadsområde lite utanför centrum. Skulpturen heter Holger och är skapad av Konstnären Sture Collin                                  St...

Av Malin wiper - Tisdag 12 mars 10:15

 Nationalmuseum Jag såg att Kermikern Lisa Larson har dött och det i en ålder av 92 år. Lisa Larson var en svensk keramiker, hon blev känd för sina många figurer föreställande djur och människor. Återkommande teman i hennes verk var systerskap, mod...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards