Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 16 juni 2020

Stilmark rea på dam och herrkläder och Harry Styles

Av Malin wiper - 16 juni 2020 13:15

 

Vi gick förbi Stilmark i dag och dom har fått in mer av byxorna som blivit en storsäljare. Dom är nedsatta till 199 kr och jag har köpt sen förut ett par svarta och ett par mörkblå. Här ser man även både blå, vita och lite rosa/hudfärgade

 

 

Som ni ser så har Stilmark öppet på Midsommarafton så passa på att fynda på deras rea 

 

 

Nu har dom även fått in byxorna i en kall grön ton som var jättesnygga. En av dom trevliga männen i butiken håller upp dom så fint. Jag kunde inte låta bli att köpa mig ett par för jag gillar olivgrönt och byxorna som är i stretch sitter så otroligt bra. Dom är så lagomt tjocka, hög kvalitet och känns så skönt att ha på sig.                        

 

 

Såg sen att denna kofta satts ner i pris också till endast 199 kr men har kostat 399 kr. Den är också lite olivfärgad med grå inslag. Det är stort luftigt och fräscht därinne så man kommer aldrig så nära varandra och hinner flytta på sig. Jag går bara in om det är tomt eller bara några där och att hålla avstånd är A och O i dessa tider

                   

 

 

Dessa långa klänningar i lite 1970-talsstuk är också nedsatta i pris från 595 kr till 299 kr

 

 

En rund reastång har nu blivit påfylld med nya reakläder. 

 

 

Här en del av herravdelningens rea av både byxor, skjortor, jackor och shorts

 

 

Nu har dom ett bord fullt med skjortor på rea och dom är supersnygga. Hög kvalitet på allt dom har där. Damavdelningen är lite mindre men det är en bra blandning. 

 

                                        

Enoen   

 

Dom har även hattar, kepsar och andra huvudbonader. Sen finns det exklusiva festkläder såsom kavajer, byxor, kostymer, slipsar mm

 

        

Jag väljer ett klipp som jag haft inne för några år sedan. Harry Styles är så snygg i sina kläder i denna video. Låten heter Sign of the times. Klicka här om ni vill ha nåt mer avskalat aukustiskt och det med Tommy Emmanuel. Harry Styles skulle passa som James Bond för han har sug i blicken

 

                             

Det kändes som det skulle bli regn i dag för jag började reagera på lågtrycket och fick svettningar från ansiktet. Det blev inget regn när vi var ute på promenad. Nu är det strålande solsken men lite svalare och med en svalkande vind som gillas. Nu börjar det vattnas i munnen för min man steker kyckling i köket och snart är maten klar. Vi skall svalka oss med en öl till maten och sen blir det en lite längre promenad. Hoppas ni har det bra mina fina besökare.

 

 

#Stilmark #Olivgröna #Reakläder #Hattar #Harry

 
 
Inger Rozén

Inger Rozén

16 juni 2020 15:05

Hej!
så snygga kläder och fina färger.jag hann ut före regnet.
hade änglavakt,andra gången ängeln vakar över mig.Jag hade kommit ut från affären å skulle tillatt gå till övergångsstället.då kommer en bil körande från parkeringen rakt mot mig!Jag skrek och var bara en meter från bilen.tänk om jag snubblat lite!?nu kommer jag att sätta ett flagg på min rullator-så jag synns.tror du drullpellen stannade?
kram,Inger

http://ingerroznchintoh.bloggo.nu

Malin wiper

16 juni 2020 15:18

Kul att du också tycker kläderna är fina. Skönt att du också hann ut före regnet. Det har inte börjat här än men det är på gång. Vilken hemsk upplevelse men så tyr att du hade änglavakt. Dom kör ju så fort en del också. Det var verkligen en drullpelle (bra ordval) ;) som inte stannade.

Sköt om dig
kramar från Malin

 
Anneli

Anneli

16 juni 2020 17:17

Vilka fina kläder.. Jag skulle oxo vilja ha dom byxorna.. Älskar den färgen.. Ja det var mycket fint där som du kunde köpa.. Alltid roligt med nya kläder.

Det är dåligt med sol här idag men det är ganska varmt ändå. Ha en fin kväll kram ♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

Malin wiper

16 juni 2020 17:39

Det är en fin butik som har nåt för alla. Kul att du också gillar den färgen. Det har inte blivit så mångas nya kläder som i vanliga fall på grund av corona. Jag köper endast det nödvändigaste och håller mig till hemortens butiker.

Vi har haft sol nästan hela dan men sen började det regna och mörkna till.

Ha en fin kväll själv
Kram från Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2020 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards