Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 8 april 2018

Honda Motorcykel blandade bilder och Neil Young

Av Malin wiper - 8 april 2018 07:45


                      


  

I går när vi gick ut för att hämta bilen ur garaget så såg vi denna snygga motorcykel av märket Honda från 2008. Den stod en bit från vårt garage. Mannen som ägde motorcykeln var jättetrevlig och hade tänkt ta en första vårtur. Han har ett mindre garage för denna skönhet. 


 

Från sidan.

 

                              


Motorcykle lamp from Silodrome

 

   

Neil Young med Motorcykle mama


  

En traktor jag fotade från bilfönstret

 

 

När vi åkte runt med svågern i går så hamnade vi på ett område där jag såg denna läckra skylt "Blåsbo Salongen". Jag letar ständigt skyltar som är lite annorlunda. Klicka här för att läsa om denna salong

 

                                                                   


 

Myrornas second hand sist såg vi denna snygga fint formade skinnfotölj. Priset är 399 kr men vi har fullt hemma så vi behöver inget mer


  

Från sidan ser man den fina formen

 

 

Ingen ovanlig syn numera. 

 

 

Läcker elcykel. Jag har ju själv fått sluta cykla på grund av nacke och ländrygg. Fast det går ju mycket lättare med en elcykel så man vet aldrig

 

 

Vad jag gillar Ringduvor dom är så fina och nu träffade jag på ytterligare en men fick zooma så mycket men fick ändå en visbar bild. Klicka här för att se bästa bilden jag tagit på ringduva

 

    

Jag har fullt upp i dag också så denna helg är hektisk. Tar till lite inlägg som redan är klara och fortsätter sen med lördagens skörd. Hoppas ni får skön och vilsam söndag.


 

#Motorcykel #Traktor #Neil #Blåsbo #Skinnfotölj #Elcykel #Ringduva

 
 
Annelie

Annelie

9 april 2018 06:10

Vilken läcker färg på denna mc.
Nääee,, det är synd detta med cyklarna nu för tiden.
Göran är inne på att han vill ha en elcykel för att ha till och från jobbet (4 km enkel väg), men jag får inte riktigt ihop det. För ena stunden klagar han högljutt på att han gått upp cirka 10 kilo sedan han slutade snusa,,, och sedan ska han ha hjälp med trampandet... *Hmm..*
Så nej, den utgiften blir det inte nu i alla fall.

Vill han inte trampa (som jag anser är en fin motions-del) så får han göra i ordning min elmoped som bara står i garaget.

Kramar om... // Annelie

http://nouw.com/gifta6570

Malin wiper

9 april 2018 07:58

Det var verkligen en speciell färg dom fått till på motorcykeln. Tänkte på er två som åkt så mycket MC. Ja du elcyklar gör ju också att man inte får den motionen man behöver :). Jag skulle vilja cykla själv som jag gjort i många år men kroppen säger nej. Vad bra att du har en elmoped

kramar
Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Lördag 16 mars 14:30

     I dag har vi riktigt kraftigt regnväder så vi tog bussen ner till centrum. Vi har både handlat och kollat upp lite saker. Det var jättelite folk i farten och det brukade det inte vara på helger.      Vi tog oss en fika på Direkten in...

Av Malin wiper - Fredag 15 mars 09:30

  Jag såg en Björktrast häromdan som jag  zoomade in från långt håll     Här har den vänt sig om           Snowy White med Birds Of Paradise. Snowy White har spelat med både Pink Floyd och Thin Lizzy     En annan Björktrast ...

Av Malin wiper - Torsdag 14 mars 10:00

                   Nu öppnar jag ridån för dagen med hopp om att den skall bli som ett varmt kärleksfullt skådespel   Röda Korset i Västerås har modevisning 13 april 13.00-16.00. Det blir både dam, herr och barnkläder som visas. Dessutom har...

Av Malin wiper - Onsdag 13 mars 08:30

  När man fotar mycket så ser man sig mer omkring och jag såg denna skulptur inne på en innegård i ett bostadsområde lite utanför centrum. Skulpturen heter Holger och är skapad av Konstnären Sture Collin                                  St...

Av Malin wiper - Tisdag 12 mars 10:15

 Nationalmuseum Jag såg att Kermikern Lisa Larson har dött och det i en ålder av 92 år. Lisa Larson var en svensk keramiker, hon blev känd för sina många figurer föreställande djur och människor. Återkommande teman i hennes verk var systerskap, mod...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards