Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 18 april 2017

Hårstudio Professional i Hallstahammar!

Av Malin wiper - 18 april 2017 14:45

I dag var det dags att klippa sig och jag valde samma frisering som min man var så nöjd med. Nämligen Hårstudio Professional i centrala Hallstahammar.  


Klicka här för att se när min man var dit och klippte sig 


  

Min man gick ut i centrum och kollade men sen kom han till friseringen och satt sig och väntade . I dag hade dom även Drop In men jag hade beställt tid i förväg. Mr T kom i samtal med en kvinna som skulle klippa sig efter mig. Sen kom det in flera till så både herrfrisören och damfrisören hade fullt upp. Det är en vänlig, behaglig och trivsam stämning. 

 

 

Tänk att jag inte frågade hon som klippte mig vad hon heter. Kan inte hitta hennes namn på deras sida och dom har ingen facebook. Hon visade sig vara jätteduktig och klippte håret lite rundat och stylade sen jättesnyggt och fluffigt. Dessutom tunnade hon ur håret lite också för det behövdes. Jag klippte mig bara 2 cm för jag vill ha lite längre hår känner jag

 

                                   


Scissors necklace


   

Jag gillar att håret blev lite busigt. Jag har ju haft en jättebra frisör i många år så jag är glad att jag nu också hittat en som jag också är nöjd med


     

Här var det dags för lite spray så frisören håller sig på plats         


  

Här en bild på vart jag satt och det är luftigt och rymligt

 

  

Nu hade jag slut på alla produkter från min förra frisering så det var dags att köpa nya. Hade köpt stylingen förut då dom hade "Tjejkväll i centrum". Nu köpte jag till både shampoo och balsam. Helt ekologiskt och det luktar nästan ingenting och jag kände direkt att jag tålde dessa produkter. Köper nästan alltid hos frisering för dom  räcker längre och är bättre och nu när dom tar in ekologiska och medlen är utan parabener och annat gift så väljer jag att köpa på frisering


Märket heter Milk Shake . Visserligen är det yoghurt och annat i produkterna men dom går inte att dricka...  trots namnet                     

 

Scorpions med Ruby Tuesday. Vi är så trötta nu så det blir ingen städning som vi tänkt utan vi har en slödag och kör igång i morgon. Jag har även fått en liten "dip" vad gäller bloggandet just Har svårt att orka med och att även få till inlägg. Det upplever dom flesta som bloggar nån gång emellanåt. Solen skiner men det är bara några grader varmt. Ha en fortsatt skön dag

 

                                

 

 

#Hårstudio #Drop #Spray #Fluffigt #Milk #Scorpions

 

 
 
Annelie

Annelie

19 april 2017 05:45

Du vart jättesnygg i ditt hår... har sagt det förut, men säger det igen... WOW, vilket fint hår du har. *avis*
Jag gillade också att din frisyr vart lite "busig" denna gång.

Härligt när man hittar "sin" frisör.

Jo tack, detta med att dippa i sitt bloggande, det tror jag alla gör någon gång emellanåt.
Skriv bara när du har orken och tiden, vi finns kvar. Jag kikar in varje dag för att se OM du har skrivit något.

Ha nu en jättefin onsdag.. // Kramar om

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Malin wiper

19 april 2017 07:40

Tack snälla du ;) Ditt hår är jättefint också och du har alltid tuffa frisyrer.Jag gillar också att det blev lite busigt ;) för jag själv har en tendens att få varje hårstrå på plats och då ser det lite stelt ut

Nu kom du med rätt ord "dippa" det var det jag sökte ;) Det känns just nu som jag inte vet vad jag skall skriva om trots att jag har massor med upplevelser som jag inte fått in än. Det blev helt enkelt för mycket ;)

Jag är så glad att du tittar in till mig och jag kollar hos dig varje dag också.

Ha en jättefin onsdag själv
kramar från
Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Måndag 13 maj 07:30

    Nu har skulpturen Aseaströmmen kommit tillbaka på Stora torget efter flera års renovering. Den har verkligen varit saknad. Fundamentet som skulpturen står på är nytt men ser likadant ut som det gamla. Fågelskulpturen som har suttit längst fr...

Av Malin wiper - Söndag 12 maj 15:27


llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
lllllllllllll     ...

Av Malin wiper - Söndag 12 maj 08:15

    I fredags promenerade vi lite överallt men bland annat i Vasaparken där dom har en liten vattenoas för fåglar. Där såg jag denna ringduva på stenkanten mot vattnet     Här har en annan ringduva satt sig på en sten ute i vattnet. Det s...

Av Malin wiper - Lördag 11 maj 07:15

    Häromdan på vår promenad så såg vi denna Cadillac De Ville från 1967. Han som äger den kände igen oss för vi har fotat en av hans bilar förut,  så han stannade till och det uppskattas. Det är så härligt att dom snygga veteranbilarna börjar k...

Av Malin wiper - Fredag 10 maj 08:45

    Här kommer lite fler båtar jag fotade när vi skjutsade hem min son till Enköping i söndags den 5 maj. Detta är en liten småbåtshamn                        Jag hade ett filmklipp inne i går med en blå figur som jag inte visste vad det ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Återinvigning av Aseaströmmen 17/5 15.00

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards