Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 16 februari 2014

Gissningstävlingen avslutad....

Av Malin wiper - 16 februari 2014 10:00


  

Nu är gissningstävlingen avslutad och här ser ni vad det är och vad dom används till...  . Jag önskar att det hade funnits ytterligare tre såna äggkoppar på second hand för dom är jätteläckra och lätta att ställa undan eftersom man kan stapla dom

 

 

  

   

Jag har nu fått in två vinnare och tackar er andra för att ni ville vara med och ni kom med så härliga gissningar 

   

  

Helga kom in med det rätta svaret direkt. Grattis Helga...   och tack för att du ville vara med. Klicka här för att komma in på Helgas blogg. Klicka här för att se vad priset består av 

  

 

                               

   

 

Min bloggmejl:

 

 

wiperium@hotmail.com 

 

      


 Vinsten skickas till dig på måndag. Klicka här för att se vad priset består av. Priserna kommer från Salong Hon & Han Frisör Interiör 

   

 

   


Kärvänligt 2 kom in med rätt svar som nr 2. Grattis till dig och tack för att du ville vara med i tävlingen.  Klicka här för att komma in på hennes blogg

  

       

Paketet skickas så fort jag får din adress till:

 

 

wiperium@hotmail.com  

 

Jag fick in ytterligare ett rätt svar som nr 3 och det av Pisan och eftersom hon älskar ugglor så instiftar jag nu ett extra pris så hon får en sån uggla sig tillsänd. Klicka här för att komma in på hennes blogg. Jag tycker om att improvisera och göra lite som jag vill.. . Då passar jag samtidigt på att skicka med en sak som jag skulle ha skickat för länge sen. 

 

   Om det finns kvar en sån här uggla så får du en sån men har dom slut så blir det en sten med uggla     

 


Jag tar denna låt med The Beatles eftersom den har en textrad som går: I am the eggmen. Låten heter I am the walrus. Jag fick en EP när jag fyllde år som jätteung med den låten på och några andra. Fodralet var färstarkt och snyggt, med en massa bilder man kunde vika ut. Tänk om man haft kvar den som är så svår att få tag på numera och den är nog värd en del. Klicka här för att se hur skivomslaget ser ut   

  


#Vinnarna #Gissningstävling #äggkoppar #Beatles

 
 
helga

helga

16 februari 2014 10:19

Hurra!!!

http://www.helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

16 februari 2014 10:32

Jag säger detsamma Helga Hurra! och grattis

Ha en fin dag
kramar

 
Ingen bild

skrivmoster

16 februari 2014 10:25

Grattis till er som var så klyftiga och kom på svaret! Jag hade inte en susning ...

Trevlig söndag önskar jag till alla! :)

Malin wiper

16 februari 2014 10:32

Ja du Helga kom in på en gång med rätt svar ;) Jag hade själv inte vetat vad det var för jag har aldrig sett nåt sånt förut

Ha en fin söndag själv
kramar

 
Gilla

Gilla

16 februari 2014 10:28

Jag får väl tacka för andra priset. Jag kom på vad det var efter ett litet tag.

Kram/Gilla

http://trebgilla.blogspot.com

Malin wiper

16 februari 2014 10:31

Grattis! Då får du mejla mig din adress

Ha en skön dag
kramar

 
Ingen bild

-Nena-

16 februari 2014 10:55

Grattis till vinnarna =)

Ha en skön söndag!
Kram 💕💛

Malin wiper

16 februari 2014 10:56

Vad snäll och gullig du är.

Ha en skön dag
kramar

 
Maya

Maya

16 februari 2014 11:10

Grattis till vinnarna! Kul tävling! Vad Ni måste ha skrattat för alla gissningar... ;)

Kram!

http://maypel.wordpress.com

Malin wiper

16 februari 2014 12:06

Tack för att du grattar vinnarna. Det var härligt uppfriskande gissningar sånt är kul

Ha en skön söndag

kramar

 
Ingen bild

Petra

16 februari 2014 11:15

Var verkligen svårt denna gång!! GRATTIS till vinnarna!!

Malin wiper

16 februari 2014 12:06

Ja du det håller jag med om

Tack för din snällhet att tacka vinnarna

Ha en skön söndag
kramar

 
Annelie

Annelie

16 februari 2014 12:01

Grattis till vinnarna.. :-)

Ja, det var absolut inte det lättaste att gissa på.
Det var smarta äggkoppar.

Ha en fifin söndag.. // Kramar Annelie

http://minegen65.blogspot.com

Malin wiper

16 februari 2014 12:05

Tack för din snällhet. Det var verkligen inte lätt och jag själv hade inte haft rätt

Ha en fin söndag själv
kramar

 
Ingen bild

Monica

16 februari 2014 12:08

Kul med dina tävlingar! Tänkte gissa men hade inte den blekaste på vad jag skulle gissa!! Bra gjort av vinnarna. Stort Grattis till dom!
Kram från Piteå!

Malin wiper

16 februari 2014 12:19

Roligt att du tycker det. Det var inte lätt denna gång och jag skulle inte själv komma på svaret.

Tack för att du grattar vinnarna

Ha en skön dag
kramar

 
Ingen bild

Lambergsfrua

16 februari 2014 14:00

Vad klurigt - och snyggt! Grattis till vinnarna och till de fina priserna :)
Varm kram,
Lambergsfrua

Malin wiper

16 februari 2014 14:18

Ja du det var ingen lätt gissning och dom är verkligen läckra. Tack för ditt grattis till vinnarna

Ha en skön söndag
kramar

 
Cattis

Cattis

16 februari 2014 15:25

Grattis till vinnarna.
Jag har klurat och klurat på vad det kunnat vara men har inte kommit på en gissning. Att det var en ägghållare skulle jag absolut inte ha kommit på. En mycket fiffig sak måste jag säga.

Kram vännen och ha en bra söndag.

http://www.jagmenjag.se

Malin wiper

16 februari 2014 16:15

Jag fick fråga på second hand vad detta var för nåt när jag köpte äggkopparna. Hade velat ha 3 till. Har inte sett dom nånstans på nätet.

Ha en fin söndag själv
kramar

 
Pisan

Pisan

17 februari 2014 09:29

Nämen jösses! Har jag vunnit en uggla???? :-O Vad kul! Och grattis till de andra vinnarna!!!! Kraaaaaaaaaaaammmm! ♥ ♥ ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

Malin wiper

17 februari 2014 17:33

vad roligt att du blev så glad ;) då blir jag glad också. Du får gärna den gröna för jag har en av varje. Det kommer lite mer också som jag lovat dig och jag hoppas det går att använda.

Stor kraaaaaaaaaaaam tillbaka

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards