Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 28 januari 2014

Vaggerydstorget! Camilla Boman...

Av Malin wiper - 28 januari 2014 18:45

    

I dag blev jag intervjuad av Camilla Boman från Vaggerydstorget. Hon mejlade mig för ett tag sen och ville skriva om mig och min blogg. Här ser ni henne i min likörhörna...  . Hon var en jättetrevlig, fin tjej  full av energi, och hon fick mig att slappna av. Hon är en av dom som arbetar med den rätt nya hemsidan "Vaggerydstorget" som är väldigt bra och informativ. Det är lätt att hitta där och man blir nyfiken och klickar runt lite överallt. Där får man reda på vad vi har för butiker i samhället, kommande evenemang, bio, anslagstavla och mycket annat. 

  

Klicka här för att komma in på Vaggerydstorget 

 

     

Klicka här för att se vart jag hittade denna bild av lampor tillverad av bic-pennor   

 

   

Vi tog en fika och pratade rätt länge och jag fick frågor ang bloggen och om mig själv. Jag vet inte när reportaget kommer men då länkar jag dit.  Det var jättetrevligt och spänningen släppte så det bara flödade ur mig ändå tyckte jag att jag glömde mycket men det är ju ingen roman som skall skrivas...  Jag tycker dom gör sånt bra jobb och det känns som konceptet kommer att funka och det behövs ett sånt forum för att få ut vad som händer i kommunen och vad vi har att bjuda på. 

 

   

Efterråt skjutsade vi in Inger till Skillingaryd där hon hade ett ärende. Här ser ni min man som en liten prick framför Röda Korsets second hand. Det var länge sen vi var dit så vi kollade lite medans Inger gjorde ett ärende, men vi köpte inget för vi har allt vi behöver just nu och har massor i källaren som vi skall rensa bort. I dag har det hänt mycket så jag kommer att sova som en stock i natt. Ha en skön kväll och tack för era härliga kommentarer. 

 

 

      

 

#Vaggerydstorget #Camilla #Intervju #Second hand

 
 
Ingen bild

skrivmoster

28 januari 2014 21:53

Grattis till att du blev intervjuad! Du skriver så mycket fint om Vaggeryd så det är inte mera än rätt att din blogg blir uppmärksammad! Ser med spänning fram mot resultatet. Du får berätta och länka som sagt.

Nu är det snart dags för sängen ... God natt och sov gott! Kram!

Malin wiper

28 januari 2014 22:37

Tack snälla du för dom orden. Det skall bli spännande att se vad hon skriver.

Sov gott och hälsa till Mr E

kram

 
Annelie

Annelie

28 januari 2014 21:57

Wow, vad spännande... ska bli jätteroligt att läsa det repotaget sedan.
Grattis att du vart utvald till denna intervju... men du är nog stor i Vaggeryd, med din härliga blogg. Du gör ett kanonfint jobb, gillar både dig och din blogg.

Kramar om.. // Annelie

http://minegen65.blogspot.com

Malin wiper

28 januari 2014 22:38

Tack snälla du för dom fina orden. Du är för gullig Annelie. Dom har väl sett att jag skriver mycket om Vaggeryd för jag tycker om samhället och människorna.

Jag gillar både dig och din blogg också fina du

Stor kram

 
Gilla

Gilla

28 januari 2014 22:37

Så spännande att bli intervjuad på grund av sin blogg. Det har inte hänt mej nån gång. Men jag har ändå hållit på rätt länge. Det gör ju inte så stor nytta, när man bor i en storstad.

Kram/Gilla

http://trebgilla.blogspot.com

Malin wiper

28 januari 2014 22:40

Det är väl för att jag bor i ett litet samhälle och har skrivit mycket om saker som händer här. Som du säger så blir det annorlunda när man bor i en större stad.

God natt och sov gott
kramar

 
Helga

Helga

29 januari 2014 13:12

Åh vad roligt!!Jag hoppas vi får en länk sen då så vi får läsa...

Läser om Pete Seeger också och tycker att du skriver så bra!!!

http://www.helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

29 januari 2014 17:51

Vi får se när dom fått in det

Kul att du gillar honom också och att du tycker jag skrev bra, tack snälla du

Ha en fin kväll
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Av Malin wiper - Lördag 23 mars 10:30

      Vi skall sälja våra två gula fotöljer av märket Swedese Nova. Vi har ingen plats för dom i  denna lägenhet för vi har tagit sovrummet till vardagsrum där vi även har våra datorplatser. Därför köpte vi denna stol Mellby på Jysk för ett tag s...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards