Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 2 maj 2011

Shäfern Axa!

Av Malin wiper - 2 maj 2011 07:01

    

Nästa stop i lördags var syrran och svågern. Vi satt ute på deras ena uteplats under bersån och fikade. Det var svårt att få en riktigt bra bild för solen låg på.


   

   

Dom har en jättefin gasolgrill och svågern är en riktig grillmästare.


   

Kollade sen in deras nya soffa som var superfin. Den är är ännu finare i verkligheten med ett tyg som är både svart och lite gråmelerat.


   

Jag fick dessa helt nya eccoskor av syrran för hon kunde inte ha dom efter att ha använt dom några gånger... Klicka här för att komma in på en sida med eccoskor. Fick även en sjal där man sticker in huvudet som är lite hålig men den var lite svår att fota så jag får ta på mig den och mannen får ta en bild 


   

Deras katt Pip-Larsson kom och satt sig under en trädgårdssoffa...  han såg så söt ut. Den katten har mer än tio liv så mycket har han råkat ut för och ändå överlevt. Namnet han har passar som handen i handsken till honom...  


  

Här är deras nya hund Axa som nu varit hos dom ett tag och min svåger har gått på valpkurs med henne och skall fortsätta att gå ett tag till. Hon är så fin och det är så kul att få klapp om henne. Vi har bara träffat henne några gånger förut.

 


Klicka här för att läsa om hundrasen shäfer 


  


   


för att komma in på en sida där man kan få hundtryck på T-shirts 



Här sjunger Ian Anderson från Jethro Thull "Old black cat". Klicka här för att komma in på deras hemsida


  Ian Anderson som han såg ut förr. 

  

 
 
Fina frun

Fina frun

2 maj 2011 07:32

vilken mysig uteplats!

http://blogg.amelia.se/finafrun

Malin wiper

2 maj 2011 08:01

Ja dom har det toppen och även en till plats bakom huset

Ha en fin dag
kram

 
helga

helga

2 maj 2011 09:06

Vad kul att hälsa på hos syrran. Vad fint de har det!! Gulligt namn på katen också!!

Bilen som du visar i ett annat inlägg är fantastiskt fin...

http://www.helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

2 maj 2011 10:34

Ja det är alltid kul och givande. Bilen var verkligen uppseendeväckande med sin oranga färg och lackering

Ha en jättefin dag
kram

 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

2 maj 2011 23:00

Ååååh så söt hon är Axa! Synd bara att de växer så fort. Går det bra med henne och katterna nu?
Så fina skor du fick, de ser riktigt skön ut, hoppas att du trivs med dem.
Soffan låter nästan som våran i färgen. Det är liksom inte en färg rakt igenom. Den ser riktigt skön ut deras soffa.
Kram!

http://cdwoman.blogspot.com

Malin wiper

2 maj 2011 23:06

Hon är jättesöt och ganska vild nu när hon inte är vuxen än. Det går jättebra nu med katterna och allt har lugnat ner sig. Jag är jätteglad för skorna och har nu tre par i olika färger som jag fått av syrran. Då har ni kanske samma soffa?.

kram

 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

2 maj 2011 23:22

Jag hade gärna haft samma soffa men vi har en mindre "lyxig" eller snarare två då vi har en tvåa och en trea. Det är ju möjligt att de kommer från samma butik :)
Skönt att det funkar mellan Axa och katterna nu.
Kram och sov sött!

http://cdwoman.blogspot.com

Malin wiper

3 maj 2011 08:41

Vi har bara en trea soffa ;) men skulle gärna vilja ha en som syrrans. Då har ni ju två soffor och det är inte dumt. Katterna är ju van vid hund men hon var ju helt ny men nu går det toppen

Ha en fin dag
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 09:15

  I tisdags så fotade jag några ringduvor igen och jag gillar verkligen fåglar för dom livar upp vår miljö och vi har nåt vackert att titta på. När jag stöter på fåglar på trottoarer så brukar jag prata med dom i en låg vänlig ton. Då stannar d...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards