Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 28 april 2011

Lilla Miss L!

Av Malin wiper - 28 april 2011 13:04

  

  Detta är söta lilla Miss L som vi fått på besök...   Jag höll på att att leta kläder för jag visste inte vad jag skulle ha på mig i dag och då öppnade jag dörren för att känna hur kallt det var. Då stod denna lilla fina tös med sin mamma utanför på gatan. Dom är grannar till oss lite längre ner på gatan. Flickan är nu 13 månader och är jätteduktig på att gå. Hon ville gärna undersöka vårt hus så hon fick hjälp av sin mamma att gå uppför trappen och jag blev helt betagen. Sen fick hon komma in och undersöka lite...  Jag knäppte kort hela tiden men hon var så snabb så jag hann knappt med och det blev bara några som blev bra. Jag fick till och med ta upp henne i famnen utan att hon opponerade sig.

 

 

 

  

 

  Här är hon nu i min mans datarum och undersöker den välfyllda hyllan...  

 

   

 

Hon hamnade sen i hallen med sin mamma... 

 

   

 

Hon fick en liten nalle av oss som vi haft liggande och tänkt ge bort vid nåt tillfälle så detta var ju så lyckat.

 

      

 

   

 

Sen gick hon in i köket med en reflex som hon hittade i hallhyllan...  Hon har så fina kläder på sig i modernt lager på lager. När jag fick min son så började det komma lite roligare kläder men nu är dom ännu finare och mer att välja på.

 

   

 

  Sen tog Mr T upp henne i famnen också och hon var så tålig. Hon och hennes föräldrar har ett jättefint hus och en trädgård som är rena rama paradiset så förra året hade dom "Öppen trädgård" och vi var dit och kollade och jag fotade till bloggen.

 

   

 

Klicka här för att komma in på det inlägget del 1 1 augusti 2010. klicka här för att komma in på Öppen trädgård del 2. Det var verkligen en upplevelse att gå omkring där och vilket jobb hennes man och hon lagt ner.  

 
 
Pisan

Pisan

28 april 2011 19:26

Vilken liten sötnos! Hoppas ni har en fin kväll. Kram! ♥

p.s Har gjort klart din ring men jag är inte nöjd... Mailar dig i morgon. d.s

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

Malin wiper

28 april 2011 21:53

Ja hon är så söt. Hoppas du har en bra kväll
kram

Ok! vi hörs

 
skrivmoster

skrivmoster

28 april 2011 22:09

Då har vi båda haft "besök" av en liten dam idag! Jag fick nöja mig via webkameran men det är inte fy skam! Hon hann både sjunga och berätta en historia för oss! Sen fick vi en lektion i hur man startar dvd:n när man ska se Teletubbies! Vilken tjej... bara två år!

En riktig sötnos hade ni hos er! Barn är så härliga! Nu god natt från mig! /Kramar

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Malin wiper

28 april 2011 23:02

Vad roligt att du också haft besök än om i webkamera. Det är inte fy skam det heller som du säger. Förstår att ni blev bedårade och glada av hennes pigga tilltag. Det skall börjas i tid ;) Det var inte mycket vi kunde som barn när man ser hur det är nu. Å andra sidan så fick man vara barn utan krav.

Ja hon var en sötnos.

God natt själv
kram

 
Ingen bild

-Nena-

28 april 2011 23:01

Vilken söt tös... hmm det där går ju att läsa baklänges också, där fick jag till det ;)

Kul med lite småfolksbesök.

Ha en fin fredag
Kram!

Malin wiper

29 april 2011 08:36

Ja hon är jättesöt. Ja där fick du verkligen till det :)

Ha en fin dag
kramar

 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

2 maj 2011 22:47

Sååå söt hon är! Hon verkar vara en jättego liten tjej.
Kul att se lite bilder också hur ni har det hemma, jag tycker det är så himla kul att se hur andra har det hemma hos sig.
Kul med lite oväntat besök i vardagen.
Stor kram på dig!

http://cdwoman.blogspot.com

Malin wiper

2 maj 2011 23:10

Ja hon är så söt och nyfiken. Kul att hon ville komma in och undersöka lite ;)

Stor kram till dig också

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards