Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 31 december 2016

James Bond Box, och lite fler julklappar

Av Malin wiper - 31 december 2016 08:00

  

Min son har en box med alla James Bondfilmerna. Den fick jag av honom så nu vill jag se om filmerna. Klicka här för att komma in på en sida där den finns att köpa         


 


Jag fick inga bra bilder från vårt julfirande hemma hos min son. Här ser man i alla fall julklapparna som var till stor belåtenhet. Av min man fick jag två klockarmband i läder, svart och brunt till en klocka jag köpt på second hand med kartmotiv på boetten. Min man fick en hårstyling av mig så han inte använder min..                    


 


Min son öppnade först ett paket från Miss M. Han fick en vattenreningsflaska som är bra när man är ute i naturen och måste ta från en sjö. Eller när det händer nån katastrof för numera finns det dom som skaffar en sån där överlevnadsväska och fyller med sånt man kan klara sig på ett tag        

 

   

 

    Både jag och min man fick varsitt paket av min son med tre olika linser till våra mobiltelefoner. Makro och vidvinkel. Jag orkar inte visa alla julklappar vi delade ut så det blir ett axplock i några inlägg jag redan skrivit om                                       

 

   

Min man fick även en bok av min son om en känd UFO incident. Den är skriven på engelska men det blir nog inget problem för min man

 

   

En av julklapparna till min son från mig var en sån här burk med ljusslinga från Acleja Blomsterhandel. Han gillade att det blev en 3D-effekt i burken, och den är väldigt kraftfull. Själv har jag köpt en liknande men i flaskform

 


Ett av soundtracken City of Stars från filmen "La La Land" 2016. Sjungs här av Ryan Gosling & Emma Stone


   

Tack för dom häftiga julklapparna Sandra (Salong Hon & Han)..  

 

  

Så här ser huset ut där min son bor. På baksidan finns en parkering och man kan även köra in på baksidan för att lasta in väskor mm 

 

 

Tyvärr har jag fått en låsning i nacken ner mot axeln och det var länge sen jag hade, det har varit ländryggen som varit ett stort bekymmer. Har inte tagit värktabletter på två dagar men nu fick jag börja igen på grund av nacken. Alltid är det nåt som krånglar, blir så less..  Skulle ha gått på gymmet med A-G men det får ställas in tills på måndag. Nu har vi kommit fram till årets sista dag och det känns lite märkligt. Jag hoppas det nya året skall bli bättre men vi är oroliga för några personer i vår närhet. Det går aldrig att förutsäga nåt utan man får ta det som det kommer här i livet. Tack alla ni som följt min blogg ytterligare ett år och även ni som är nya läsare. Det glädjer mig mycket. Kram till er..  

 

                                         

 

#Bond #Julklapparna #Linser #UFO #Acleja #City #Sandra

 
 
Ingen bild

Pea

31 december 2016 13:33

Tittar in här för att önska er ett Gott nytt år!
kram ❤️

Malin wiper

31 december 2016 14:39

Tack snälla du. Jag önskar dig och din familj detsamma

kramar från
Malin med man

 
Annelie

Annelie

31 december 2016 18:27

Gott Nytt År vännen..// Kramar om Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Malin wiper

31 december 2016 18:35

Tusen tack!

Gott Nytt År till dig också vännen

Vi hörs nästa år ;)

kramar från
Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards