Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2012

Annielle!

Av Malin wiper - 26 augusti 2012 09:00

  

Vi gick upp mot City Skor eftersom vi hörde sån fantastisk musik därifrån. Det låt som livemusik och det var det verkligen. Här deras skobord med kraftigt nedsatta priser. Min man köpte ett par skor till sin mellanbror som bor uppe i Piteå för bara 75 kr. Dom hade kostat 599 kr.


Klicka här för att komma in på City Skors facebook 


  

På höger sida om skobutiken stod detta gäng på tre personer och spelade så bra så man baxnade. Tjejen hade en personlig röst och sjöng otroligt bra. Killarna spelade så bra till hennes sång så man var tvungen att stå kvar en stund och njuta. Hon heter Anielle och är artist/songwriter. Hon har varit på USA turne men är nu hemma i Sverige igen för att spela in ett nytt album. Denna tjej kommer att gå långt.


  Klicka här för att se vart jag hittade denna bild på henne och för att läsa lite mer

 


Klicka här för att komma in på deras hemsida. Klicka här för att komma in på hennes mysspace för att höra lite låtar med henne  


  

Denna kille som var med i bandet kommer från orten och spelade just då på ett nytt instrument som man sett mer och mer av på sista tiden. Det är en låda som man trummar på och han kunde verkligen sitt instrument 


  

På andra sidan skobordet stod dessa tre trevliga killar och bjöd på Äppel och päroncider och till det fick man ett gott tilltugg i form av ihoprullade tunnbrödsbitar med fyllning av pepparrot, philadelpiaost och rökt lax mm. Det smakade jättegott.



 

Rebecka på skobutiken är släkt med dom i bandet. Rebecka hade sån fin blus på sig men biden gör inte henne rättvisa, tog precis när hon gjorde en min. Fattar inte varför jag inte får till bilderna just nu men jag är väl stressad och har för bråttomt.



Jag filmade Annielle och hennes musikerkollegor

 
 
rebecka

rebecka

27 augusti 2012 07:40

Vad fina bilder det blev:) Jag ska skicka din bloggadress till Mikael och Annie så dom får se hur fint du gjort det:) Kram

http://rhenriksson.blogg.se

Malin wiper

27 augusti 2012 13:38

Tack snälla du.Dom har redan fått mitt visitkort och jag deras. Dom var helt fantastiska och så proffsiga.

Ni hade det så häftigt och fint utanför butiken och vi smakade även på tilltugget som dom trevliga killarna bjöd på

Ha en fin dag goa du
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Onsdag 26 juni 08:15

             Bild lånad från Håkans Pop   The Shanes var en popgrupp som jag lyssnade mycket på när jag var ung. Nu har deras basist Svante Elfgren gått ur tiden och det i  en ålder av 79 år. På bilden ovan står han som nr 2 från höger. Svant...

Av Malin wiper - Tisdag 25 juni 08:15

   Jag hade tid hos Optalmica Ögonklinik i går i och med att synen blivit mycket sämre på höger öga där jag fått hål i gula fläcken. Remiss är ju skickad till Örebro där jag skall opereras. Sen fick jag för några dagar sen papper från Örebro att ja...

Av Malin wiper - Måndag 24 juni 07:30

  I går tog vi bussen till Erikslunds shoppingcenter för att hämta ett tangentbord hos Elgiganten vi lagt undan. Mitt har ju gått sönder men har hållit i 6 år fast jag är så hårdhänt. Fast först tog vi en fika hos Biltema och där utanför såg vi...

Av Malin wiper - Söndag 23 juni 09:00

    Vi inte bara var ute och fikade i går utan vi tog oss en öl på Kajplats 9 glassbar. Innan detta så gick vi omking i olika hamnar så jag har tagit många bilderoch filmat     Man kan även sitta utanför baren på dessa höga röda barstolar...

Av Malin wiper - Lördag 22 juni 11:30

    Vi tog en fika på Bread & Sweet By Jennie i går, och det var syrran och hennes man som bjöd på detta. Vi fick en slant i och med ett  jubileum. Tusen tack!.      Dom har så många kunder så redan då vi kom så var flera nya bakelser slu...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Västerås Summer Meet 2024

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards