Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 8 mars 2011

Vinst från anitabirgittas tävling

Av Malin wiper - 8 mars 2011 18:26

  

 

Jag vann en tävling hos anitabirgitta  för ett tag sen och i går kom ett paket...  Klicka här för att komma in på hennes fina blogg

 

  

 

Jag vann detta jättevackra fat som man kan ha till både kaffebröd, frukt och annat. Det är ännu snyggare i verkligheten och jag vill ha det stående framme. Det kommer att passa ypperligt att servera godsaker från i sommar när vi sitter i trädgården eller ute på altanen

  

  

 

Kolla så fint uppifrån

 

  

 

  

 

Det är även mönster i form av blommor under överdelen på fatet.

 

  

 

Tack snälla du för den jättefina vinsten...    

 

  

 

Klicka här för att komma in på ett ställe där dom har fina burkar både till kakor, kaffe, te mm

 
 
Maya

Maya

9 mars 2011 06:43

GRATTIS till den fina vinsten! Jättefint kakfat :) Ha en finfin dag!

Kram kram!

http://maypel.wordpress.com

Malin wiper

9 mars 2011 07:11

Tack snälla du. Det är så vackert.

Ha en fin dag själv
kram

 
Helga

Helga

9 mars 2011 08:39

Oj, vilket gulligt kakfat! Grattis!

Läser också om sjukgymnastiken - det verkar bra!

http://www.helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

9 mars 2011 11:29

Ja du det är superfint. Hoppas att det funkar med den övningen

Ha en fin dag
kram

 
Ingen bild

Mia

9 mars 2011 10:15

Jag vet inte om mitt inlägg föll bort för datorn strulade eller rättare sagt internet. Jag skrev i alla fall ett jättegrattis till din vackra vinst. Ett fat att kunna använda till mycket fint. Underbart. Ha en goer dag. Ta hand om dig. Kram fr Mia

Malin wiper

9 mars 2011 11:24

Det måste den ha gjort. Tack snälla du för ditt grattis ;) Det kommer att bli användbart och är så vackert. Känner mig riktigt bortskämd.

Ha en fin dag själv
varm kram

 
Karin o Svartnosarna

Karin o Svartnosarna

9 mars 2011 11:33

Grattis till den fina vinsten!
Önskar dig en skön dag.
kramen.

http://kajsa-varg.bloggplatsen.se

Malin wiper

9 mars 2011 11:52

Tack snälla du ;) Hoppas du får ditt paket i dag
Ha en fin dag
kram

 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

9 mars 2011 12:46

Du måste vara jätteglad över vinsten, den är verkligen jättefin. Jag skulle nog kunna tänka mig det som både fruktfat och bakfat. Du har haft tur i tävlingar ett tag nu, hoppas det håller i sig för dig.
Sedan vill jag skicka ett GRATTIS till MrT på namnsdagen.
KRAM!

http://cdwoman.blogspot.com

Malin wiper

9 mars 2011 14:35

Jag är superglad över den fina vinsten. Jag som aldrig haft tur i tävlingar förut har vunnit en hel del på sista tiden och känner mig så bortskämd ;) Det var snällt sagt.

Vad gullig du är som grattar min man. Det skall jag hälsa honom när jag pratar med honom i telefon sen.

Ha en fin dag
kram

 
Monica

Monica

10 mars 2011 14:44

Grattis till den fina vinsten, jättefint:)
Jättefin var även koppen med fat du fick av din vän från USA, förstår att du blev glad och förvånad!
Kram

http://www.blackpearl.bloggplatsen.se

Malin wiper

10 mars 2011 14:50

Tack! den är jättefin och jag blev så överraskad

Ha en fin dag
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Av Malin wiper - Söndag 14 april 11:45

  Vi hade det toppen i går på Röda Korset där dom hade full fart hela dan. Här ser ni Kelly till höger som är chef och till vänster en av dom anställda. Alla är så kreativa och trevliga. Först får man köpa fikabiljett och det kostar 50 kr/perso...

Av Malin wiper - Lördag 13 april 08:30

    I går behövde jag klippa mig lite och numera går jag hos Forumfrisören och är nöjd varje gång. Jag klippte mig 1,5 cm och lite mer uppklippt (etapper), sen var håret så tjockt så hon tunnade ur lite också. Jag har skrivit om dom förut i och ...

Av Malin wiper - Fredag 12 april 07:15

    I går 14.00 hade vi bjutit upp vår granne A-B på kaffe. Vi bjöd på Slåihop kaka med grädde och hallon på sidan om, morotskaka och hallongrottor. Vi hade jättetrevligt och vi har hur mycket som helst att prata om så det flyter verkligen på.   ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards