Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 20 juni 2021

CHEVROLET BRAVE 1997 och Barbara Streisand

Av Malin wiper - 20 juni 2021 08:00

 

På en av våra promenader utanför Hallstahammars centrum såg vi denna fina stora husbil. Det är en CHEVROLET BRAVE från 1997. Den såg lite retro ut.


 

Den är verkligen supersnygg och välskött. Jag hade kunnat åka iväg med den direkt..  

 

      

Hittade ett klipp där det visades hur en sån husbil ser ut inuti

 

                                                     

Clipart Library

 

Framifrån ser den jättefin ut också. 


 

På nära håll så ser man att det står med motivlack: Independent Cruisers

 

     

Barbra Streisand med Woman In love. Ha nu en jätteskön och behaglig söndag

 

                            animated-heart-image-0817 Hjärtliga hälsningar från Malin

 

#Husbil #Independent #Barbra

 
 
Hebbe

Hebbe

20 juni 2021 09:17

Morsning.Denna dag är som en vanlig sommardag lite gråmulen +13 grader ingen vind,,m.a.o. riktigt skön..Inget av vikt planerat för dagen,men den går säkert ändå..Haé Kram.

http://https://hebbe.blog

Malin wiper

20 juni 2021 09:34

Den var gråmulen här också men nu helt plötsligt tittar solen fram igen. Ja du man får ta dagen som den kommer och behöver inte planera så mycket

Ha en jättefin och skön söndag
kram

 
Ingen bild

Paola

20 juni 2021 09:59

Så fin husbil, en sådan har jag inte sett förut. Ja, den skulle även jag tänka mig att kunna dra iväg i... 😄🌞
Ha en fin söndag! 👋🌼🦋🌼

Malin wiper

20 juni 2021 11:04

Den var verkligen fin. Jag har inte heller sett en sån förut. Ja du den skulle man inte säga ner till ;) och som du säger så vill man bara dra iväg med en sån ut på äventyr

Ha en fin söndag själv Paola

Hälsning från Malin

 
Hebbe

Hebbe

20 juni 2021 11:19

Vi har en Linda i familjen,hon blev mamma till en liten tös för 6 månade sedan,Hilma heter hon..Linda Gail Lewis känner jag ganska väl,hon har varit ganska ofta här i Skutskär,minns att vi sjöng Jambalaya tillsammans på en fest hos Micke Finell,för några år sedan..Haé Kram.

http://https://hebbe.blog

Malin wiper

20 juni 2021 11:30

Vad roligt då utbrister jag i ett stort Grattis!. Hilma vilket fint och annorlunda namn

Jag har läst om detta nånstans och har hon inte ett ställe där att bo på? som hon återkommer till. Vilket härligt minne. Det är verkligen fart och krut i henne. Såg henne live i Västerås hamn för några år sedan

Ha det bra själv
kram



 
Ingen bild

Gunilla

20 juni 2021 13:03

Visst vore det skönt att bara dra iväg och ha allt med sig som behövs i bilen.Vore vi yngre så drog vi iväg på en tur och den bilen var rejäl så där får vår kisse plats att röra sig.
Nu skiner solen, men lite svalare väder så det känns bättre.
Vilket fint kort av dig i föregående inlägg,en riktig pangbrud var du, men du är så fin i dag med.
Ha en fortsatt bra dag önskar jag!
Kram!

Malin wiper

20 juni 2021 14:01

Håller med dig till 100%. Hade vi varit yngre och arbetat så hade vi köpt en lagomt stor husbil och bara gett oss iväg.

Vad härligt att ni har en katt. Nu har vi också fått det lite svalare och inte så tryckande. Det är verkligen skönt

Kul att du gillar bilden på mig som ung. Det var en riktig fotograf som fotade mig. Dom ville att jag skulle vara med i en skönhetstävling som hette Årets Eva men det var inget för mig. Har mannekängat ett antal gånger som ung. Tack för dina fina ord ;).

Hoppas du har en fin söndag
Kram från Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 17:00

  På lördag är det Vårmarknad hos Röda Korset i Västerås. Det är sygruppen som säljer sina alster och man kan även njuta av deras kakbuffé. Dom håller på från 11-15. Vi kommer att gå dit och kolla runt och bara njuta                            ...

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 09:15

  I tisdags så fotade jag några ringduvor igen och jag gillar verkligen fåglar för dom livar upp vår miljö och vi har nåt vackert att titta på. När jag stöter på fåglar på trottoarer så brukar jag prata med dom i en låg vänlig ton. Då stannar d...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2021 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards