Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 5 juni 2019

Åsby Hem & Trädgård mitt bildspel och en tappad tid

Av Malin wiper - 5 juni 2019 13:45

      

Här kommer mitt senaste bildspel. Blommor jag fotat på Åsby Hem & Trädgård i går tisdag. Det är helt fantatiskt att gå omkring och man kommer lätt in  i mindfulness. I detta bildspel tog jag mest med närbilder på några av deras vackra blommor. Detta blir mitt sjätte bildspel

 

                                 animated-garden-image-0033                                                      animated-garden-image-0033


Klicka här för att komma in på mitt första bildspel. Klicka här för att komma in på mitt andra bildspel. Klicka här för att komma in på mitt tredje bildspel. Klicka här för att komma in på mitt fjärde bildspel. Klicka här för att komma in på mitt femte bildspel

 

 

Lite fler bilder jag tog när vi var till Åsby Hem & Trädgård i går. Dom flesta tog jag utomhus där det finns hur mycket som helst också. 

 

                                              animated-gardener-image-0030

 

 

Till en stor trädgård passar dessa utomhusmöbler

 

  

Eller om man istället vill ha barbord med höga stolar för en festlig kväll med härlig musik och lite dricka med tilltugg

 

 

 

                     animated-gardener-image-0077                                           animated-gardener-image-0077

 

    

Pampig lampa och en buddhaliknande byst

                

                                   

 

I dag blev jag lite skärrad och skamsen för jag misstog mig på tiden jag hade till frissan. Jag var helt övertygad om att det var 13.00 men det visade sig vara redan 10.00 Jag har nog aldrig varit med om nåt sånt för jag är petnoga med tider och är även ingen tidsoptimist så jag är alltid tidig vart jag än ska. Som högkänslig så kände jag på mig efter ett tag att nåt inte stämde så jag kollade tiden i min kalender och då blev jag inte glad. Ringde upp henne direkt och bad om ursäkt men nån ny tid fanns inte förrens på fredag men då skall vi träffa min son och åka ut på äventyr. Jag fick då en tid på måndag och den har jag både skrivit upp på flera ställen och även ställt mobilen på larm. Jag blev riktigt ledsen för jag tog ju upp en hel tid så jag skall kompensera detta när jag kommer dit på måndag. Det är inte likt mig så jag måste ha varit disträ på nåt vis.

 

Ha nu en fortsatt dag utan komplikationer..  eller missade tider...animated-clock-image-0002

 

 

#Bildspel #Åsby #Utomhusmöbler #Skamsen

 
 
Karin Eklund

Karin Eklund

5 juni 2019 21:32

Ett så vackert och fint bildspel du har förfärdigat igen. Proffsigt bara värre.

Det visar bara på att du är mänsklig Malin, när du för en gångs skull har missat en tid. :) Visst känns det fånigt när man gör det men sånt händer varje människa någon gång. Tur att du fick en tid på måndag istället.

Ha en fin morgondag, här är solen på väg ner nu.
Godnatt-kram
Karin

http://pettasblogg.blogspot.com

Malin wiper

6 juni 2019 06:43

Kul att du gillade bildspelet ;) jag tycker det är jätteroligt att göra såna nu. Nyhetens behag ;)

Så fint skrivet om att missas tid. Nu försvann lite ångest i och med att du skrev så bra om detta. Tack!

Ha en fin dag själv fina du

Kram från
Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2019 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards