Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 23 mars 2018

Supernova Sightseeing!

Av Malin wiper - 23 mars 2018 17:15

     

Min son har gjort en ny musikvideo som är innovativ, lite skräck men ändå med humor. Han har gjort den så man får lite känsla av gammal journalfilm och sen är han med i den själv. Han har som rekvisita ett litet piano han köpt, en yxa, sin pappas gamla skinnmössa, steampunk glasögon och sin morfars medalj från FN tjänst i Korea. Sonen går under namnet Supernova Sightseeing 

 

                                                       


Steampunk glasses 


                                    


 

Jag blev då road av hans video och han kan inte hålla sig till en grej utan svävar ofta ut och hittar på nytt. Vi har lite likheter med varandra för han är inte heller nån tidsoptimist utan är alltid ute i god tid vad än det må vara. Vi har även andra likheter och det känns kul för mig i alla fall..  

 

    

Här kommer en av mina favoriter sen förut som min son komponerat och filmat "Here We Go" från 2014

 

              animated-horse-image-0291                             animated-horse-image-0291                



 #Musikvideo #Supernova #Here


 
 
Ingen bild

syrran

23 mars 2018 18:12

Häftig video! Dramatisk med kul slut, han kanske skulle ge sig på att producera musikvideos åt andra också, han har ju helt klart talang för det!
Ha en skön kväll!

Malin wiper

24 mars 2018 07:45

Vad kul att du tycker det. Han har ju hållit på så länge med detta. Det var verkligen dramatiskt. Han vill producera åt andra också men det är en svårtillgänglig djungel därute. Nu får han ju arbeta med det han vill och där ingår allt sånt han gillar

Ha en fin dag
kram
Malin

 
Hebbe

Hebbe

23 mars 2018 18:41

Jag känner en Gerd,men dessa namn dalar i namnpoppislistan..Bra jobbat av din son..Haé Kram.

http://https://farfar0hebbe.wordpress.com

Malin wiper

24 mars 2018 07:46

Dom namnen dalar verkligen men rätt som det är kommer dom tillbaka

Sonen är verkligen kreativ. Tack!

Ha en fin lördag
kram
Malin

 
Fenixmona

Fenixmona

24 mars 2018 06:45

Vilken duktig kreativ kille! Förstår att du är stolt! Kramar till er bägge!

http://fenixmonasliv.blogspot.se

Malin wiper

24 mars 2018 07:51

Tack för dina snälla ord. Han är verkligen kreativ och håller på med lite av varje. Han är ju även musiker och spelar många instrument. Jag är verkligen en stolt mamma

Ha en jättefin dag
kram
Malin

 
Annelie

Annelie

24 mars 2018 07:12

Hihi, inte alls konstigt din son håller på med sådant, han är ju väldigt likt dig. Måste han vara i alla fall... :-D

Kramar om Annelie

http://nouw.com/gifta6570

Malin wiper

24 mars 2018 07:58

Tack för den snälla och gulliga kommentaren ;) du är för go. Jag har själv både sjungit och spelat men nu är rösten förstörd och i och med ryggbesvär så kan jag inte spela heller. Man får göra det man kan och njuta av det.

Tusen tack för alla dina härliga kommentarer

Ha nu en jätteskön helg med din man
kramar från
Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 09:15

  I tisdags så fotade jag några ringduvor igen och jag gillar verkligen fåglar för dom livar upp vår miljö och vi har nåt vackert att titta på. När jag stöter på fåglar på trottoarer så brukar jag prata med dom i en låg vänlig ton. Då stannar d...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards