Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 22 januari 2016

Gissningstävling hos wiper.

Av Malin wiper - 22 januari 2016 13:00

                       


 


Jag hittade denna sak på Röda Korsets Second hand och nu skall ni få gissa vad detta är och används till. Ingen jag frågade där visste vad det var men sen såg jag att det låg en kartong bredvid där saken beskrevs

 

                                                                          

 

Tävlingen avslutas fredagen den 29 januari. Har jag inte fått in nåt rätt svar så får ni en ledtråd. Ni får gissa hur många gånger ni vill, det är bara att lägga in en kommentar med er gissning/gissningar. Jag visar inga gissnings-kommentarer förrens tävlingen är slut. Alla är välkomna att gissa än om ni inte har blogg. 

 

 

 

 

   

   

 

Första pris är ett halsband med lång kedja och en orangröd kula. Halsbandet är köpt hos Selma kläder men är tillverkat lokalt  "Queen Amini" är märket. Det är jättesnyggt och kedjan är läcker

 

 

 


Till vinsten hör även denna handkräm som kommer från Salong Hon & Han Frisör Interiör. Min man använder sån själv och han säger att den är jättebra och mjukar upp händerna och tar bort det torra. Märket är Panier Des Sens . Tuben är inte så stor som på bilden (10 cm) men räcker rätt länge

 

        

 

 

 

 

 

 

Andra pris kommer också från Panier Des Sens men är en body lotion i en rätt stor flaska (17 cm). Den passar lika bra till kvinnor som till män och har en svag behaglig doft. Den kommer också från Salong Hon & Han Frisör Interiör 

                

 

 

#Gissningstävling #Röda #Selma #Halsband #Body #Salong 

 
 
Aurora

Aurora

22 januari 2016 19:31

Nu gav du mig huvudbry. Ser att det är ngt man ska pumpa upp men vad? nte en aning. Ska bli riligt och se vad det är du hittat. Kram

http://aurorasliv.blogspot.se

Malin wiper

24 januari 2016 09:46

Jag publicerar din kommentar eftersom du inte kom med rätt svar men ändå såg att man pumpar upp. Det kommer ledtråd snart

Ha en fin dag
kram

 
helga

helga

25 januari 2016 12:01

En sittring till toaletten kanske...

http://www.helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

29 januari 2016 07:02

Den är för liten för att sitta på toastolen. Jag borde ha skrivit måtten, missade detta

kramar

 
Skrivmoster

Skrivmoster

25 januari 2016 18:18

Du har sett min kommentar hoppas jag som jag la in igår?

Kram

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Malin wiper

25 januari 2016 18:30

Jag har fått din kommentar men har inte publicerat den. Ringen är stor i mitten ;)

kram

 
Ingen bild

Helena i Uppsala

28 januari 2016 17:57

en sittring, när man har skadat svanskotan eller har andra problem med ändalykten

Malin wiper

29 januari 2016 07:05

Det är en halskrage men det var en bra gissning. Kul att du tittade in och ville vara med i min tävling, det glädjer mig

Jag bodde i Uppsala i slutet av 1970-talet på ett studiehem. Gick i en vårdutbildning. Sen har jag varit där några gånger till. Fin stad

Ha en skön dag
Hälsning
Malin

 
Skrivmoster

Skrivmoster

29 januari 2016 09:07

Tack! Så kul att få vinna - igen! :)
Kram!

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Malin wiper

29 januari 2016 11:04

Varsågod! gulliga du.

Vi hörs och ses
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards