Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 29 april 2012

Heartbeats! tv-serie

Av Malin wiper - 29 april 2012 09:59


Här är ledmotivet till tv-serien Heartbeats. Låten är skriven av Buddy Holly och framförs av Nick Berry. Klicka här för att höra orginalet med Buddy Holly. I Svensk tv kallas den "Tillbaka till Adiensfield"


 


 


Jag längtar efter att få se den fantastiska tv-serien "Heartbeat" igen för den är suveränt bra och är en av dom populäraste. Den startade 10/4 1992 och sammanlagt blev det 18 år 2010 sändes sista avsnittet. Tyvärr kommer det inte att göras några nya. Allt tar slut nån gång och man får njuta av repriser eller köpa boxen. Klicka här för att läsa om serien på IMDb


 


  Klicka här för att komma in på Hartbeats hemsida. Klicka här för att läsa lite mer och se bilder på alla som var med i serien 


 

 
 
Ingen bild

Systern

29 april 2012 14:23

Jag trodde serien hette "Back to Aidensfield". Oavsett vilket så håller jag med dig om att den är bra.
Ha en bra dag!
kram fr Maria

Malin wiper

29 april 2012 16:39

Det heter den också men även Heartbeats. Fast när du säger det så kallades den så i tv 4 när den gick

Kul att du gillar serien också.

 
Vicke

Vicke

29 april 2012 14:41

den har väl gått i evigheter känns det som

http://animationsskolan.bloggplatsen.se

Malin wiper

29 april 2012 16:38

Ja du det känns det som och nån gång tar det roliga slut.

kram

 
Ingen bild

Lars Heidenberg

24 november 2012 22:42

hur hittar jag serien med svensk text?

Malin wiper

24 november 2012 22:59

Hej! Trodde det var svensk text ;) då får jag kolla upp detta och återkomma. Det måste ha varit länge sen jag skrev detta.

Ha en fin kväll
Mvh
Malin

Jag kan inte hitta serien så den har antagligen inte kommit på dvd

 
Ingen bild

lars heidenberg

24 november 2012 23:20

Finns den inte att ladda ner någonstans?

Malin wiper

24 november 2012 23:39

Den finns att ladda ner på denna länk:

http://thepiratebay.se/search/heartbeat/0/7/200

Ingen svensk text tyvärr vad jag kan se. Återkommer om jag hittar den nån annanstans

Jag hittade detta ställe också som verkar ha svensk text


http://www.undertexter.se/?p=soek&add=arkiv&str=heartbeat&submit=S%F6k&select2=

 
Ingen bild

lars heidenberg

15 december 2012 22:21

Tyvärr. inget napp på undertexter till heartbeat på svenska

Malin wiper

16 december 2012 09:07

Det var trist tycker jag. Du fick en del länkar men det hjälpte tydligen inte. Jag får be min man söka men finns det inte så är det kört.

Ha en fin dag
MVH
Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 09:15

  I tisdags så fotade jag några ringduvor igen och jag gillar verkligen fåglar för dom livar upp vår miljö och vi har nåt vackert att titta på. När jag stöter på fåglar på trottoarer så brukar jag prata med dom i en låg vänlig ton. Då stannar d...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards